SLITEN, MEN LYKKELIG

God kveld dere! 

Nå har jeg fått lagt guttene mine etter en fin fredagsettermiddag med mine to favorittpersoner. Jeg har vært på skolen i hele dag, og jeg skal være helt ærlig med dere: Jeg er så sliten! OG trøtt. Det er nok en vanesak, for det er altså så uvant for meg å skulle stå opp så ekstremt tidlig hver morgen for å rekke alt jeg skal før jeg drar på skolen. Jeg er riktig nok vant til å måtte opp tidlig i seg selv, men når jeg i tillegg må på skolen etterpå tar det mye energi. Mye mer enn jeg trodde på forhånd! Til tross for at jeg ikke en gang har fulle dager på skolen hver dag. Det er lite/ingen tid til meg selv, men heldigvis vet jeg at det bare er for en periode.

Opp tidlig og stelle barna, lage frokost, ordne meg selv, huske bleier/skift eller annet til barna om de trenger det i barnehagen og så levere dem i barnehagen før jeg drar på skolen selv. Etter skolen er det hente barna, butikken om jeg ikke har handlet tidligere i uken, og så hjem for å lage middag + husarbeid, jobb med bloggen og få litt tid med barna før det er leggetid. Og så legge meg selv før jeg sovner på sofaen. Haha! Ettermiddagene bare flyr avgårde! Men jeg er ganske sikker på at det at jeg har vært en del sliten denne uken har noe med at det er så mange år siden jeg har gått på skolen selv, at jeg er litt “ute” av det. Jeg har hatt flere fag de siste dagene, og synes for å være helt ærlig at det er gøy å være i gang igjen – selv om det på samme tid er rart å ikke være en “normal” elev.

Så i dag måtte vi feire litt at det var fredag og at den første uken min på skolen er unnagjort! Ganske mange uker igjen, men da er det nettopp ekstra koselig å kunne ha noe å se frem til på fredagene – så det er noe jeg har lyst til å gjøre til en vane. Å gjøre noe koselig på fredagene, spise noe godt eller dra ut på noe! Trenger ikke være så stort eller mye, men at vi gjør eller finner på noe som vi ikke gjør så ofte. Jeg tror det hadde vært bra for meg å ha noe å se frem til hver uke, tror også det hadde vært fint for barna.

Det var så godt å få barna hjem etter barnehagen i dag at jeg kan nesten ikke få sagt det nok – nå føler jeg at jeg har skrevet ti tusen ganger at jeg er sliten de siste dagene, i dag skal jeg derfor ikke glemme å få med at jeg er lykkelig ❤️ Ønsker alle lesere en riktig god helg!

15 kommentarer
    1. Hei, hvor mange timer har du i uken? Følger du norsk over to år? Er du med studiespes eller påbygg? Håper du får noe hjelp med henting og i helgene, så du får lest også. Masse lykke til!!!

    2. Anonym: Hei! Jeg har 23 timer i uken 🙂 Jeg følger norsk over to år, ja! Er på en annen linje med programfag, så har fri når de har programfag og språk, gym osv. Tusen takk skal du ha 😀

    3. God helg! Tror det blir samme lørdagssnacks her det var veeldig fristende 😉 Synes forresten du fortjener skryt for at du skriver så masse gode innlegg og begrenser reklamen! Det er ikke mange toppbloggere som klarer det.

    4. Vilde: Takk skal du ha og i like måte 🙂

      Det er veldig hyggelig å høre! Nå ble jeg glad. Jeg vil ikke ha noen blogg full av reklame, og det er koselig at det legges merke til.

    5. Jeg synes at du er så flink til å skrive om hverdagen din. Du er en av de bloggene som har minst reklame synes jeg, og det er så fint. Da virker det mer troverdig når du først reklamerer for noe.
      Ønsker deg en utrolig fin helg, og håper at du får slappet av litt

    6. Lise: Er ikke noen greie med det, men vet ikke om du har barn selv – når de får noe nytt vil de gjerne ha det på seg hele tiden og synes det er skikkelig stas. Mine er i hvert fall sånn. Og minstemann fikk ny lue i går. Haha! 🙂

    7. Hei Jessica. For det første; fy søren for en jernkvinne du er! Tar av meg hatten for deg altså. Nå har jeg ikke vært innom bloggen din siden din minste var ganske nyfødt og da bodde du med pappaen deres. Hva skjedde? :/ Har dere delt omsorg for guttene eller?
      Ellers, god søndag til deg og den fine familien din.

    8. Hei,
      Greit skrevet, men..
      Jeg må si jeg er litt sjokkert over at du klarer å plukke ut fire bilder av en serie hvor du holder rundt ditt barns hode som blir holdt i samme posisjon på alle bildene du valgte ut ( og sikkert resten av bildeserien). Jeg håper virkelig ikke du tvi-holdt hodet hans fast kun for å kunne vise frem deg fra din beste side samt den nye luen under hele fotoshooten. Det gir meg i så tilfelle avsmak. Vil også advare mot dougnut og sjokolade til små barn til hverdags. Dette er ingenting for små kropper. Håper du tar dette til etterretning, så blir det nok mer kjekt å se bloggen din i fremtiden.
      Mvh sjokkert

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg