DETTE TV-PROGRAMMET SKULLE DERE EGENTLIG SE OSS PÅ DENNE HØSTEN!

Hei dere, og riktig god fredag! Jeg har hatt en veldig rolig og fin start på helgen med guttene mine i dag, og i kveld skal jeg bare ha besøk av noen jeg gleder meg veldig til å ha besøk av, spise god mat og nyte at det er helg igjen. Jeg merker hvor mye helgene betyr nå som hverdagen er i fullt gang, selv om jeg faktisk er veldig glad i hverdagen også. Det husker kanskje dere som har fulgt meg veldig lenge! Spesielt at jeg er veldig glad i torsdager, av en eller annen grunn.

Her om dagen fikk jeg vite at det starter to nye program neste uke på Tv 2 livsstil: Bloggerne, og unge foreldre. Og så har jeg jo helt glemt å fortelle dere at vi egnetlig skulle være med på sistnevnte!

For en god stund tilbake ble jeg nemlig kontaktet angående en ny TV serie som skal begynne å gå. De som jobbet med å finne aktuelle mennesker til programmet hadde funnet bloggen min og synes vi virket interessante som en familie. Dette synes vi selvfølgelig var kjempemorsomt. Vi snakket både oss imellom og med de som kontaktet oss om hva det skulle gå ut på, hvordan filmingen ville foregå, og så videre. Dette fordi både Fredrik og jeg vil føle oss trygge på at vi blir fremstilt slik vi er om vi skulle være så heldige å få bli med på dette (dette var da vi var kjærester) 

For meg har det alltid vært litt småskummelt og i det hele tatt skulle bli intervjuet, fordi jeg har vært redd for at ting jeg sier blir vinklet på en annen måte enn hvordan jeg mener det, eller at jeg bare generelt blir fremstilt på en måte som ikke er “meg” selv om jeg ikke nødvendigvis sier eller gjør noe galt. Dette har jeg jo også nevnt tidligere, men heldigvis har jeg aldri opplevd å bli fremstilt på den måten.

Tiden gikk, og etter hvert sendte vi inn en ordentlig presentasjonsvideo av oss, samt videoer med Leo. Dette på forespørsel av de vi hadde kontakt med. Kontaktpersonen vi hadde tok det videre, og de var fortsatt veldig interessert i å ha oss med. Vi skulle sende noen flere videoer også, og de var veldig positive.

Derfra gikk det bare nedover, Leo ble fryktelig mye syk en periode og jeg begynte å kjenne litt mer på at det kanskje ikke var så lurt på begi seg ut på dette med alt vi hadde å gjøre. Plutselig ble det rett og slett for mye for meg, og magefølelsen som hele tiden hadde kjentes så god ut, sa plutselig nei. Derfor endte det med at vi trakk oss. Crewet var veldig forståelsesfulle og utrolig profesjonelle mennesker.

Er det en ting jeg har lært, så er det at det er lurt å følge magefølelsen. Grunnen til at jeg skriver dette er vel egentlig fordi jeg føler at det er så mange bloggere som snakker om spennende prosjekter som man aldri hører noe om igjen, så jeg ville bare være åpen om dette nå som det var ute at programmet skulle starte på tv snart. Jeg har fått tilbud om Oljebarna (nett-serie) som jeg takket nei til, samt en annen rimelig stor serie på tv 2 og Nrk. Det eneste jeg har takket ja til er egentlig Kjære mamma og God morgen Norge. Selv om det selvsagt er litt kjipt å tenke på at vi kunne hatt den muligheten og fått være med på denne sesongen som skal sendes fra neste uke, så angrer jeg ikke på det i dag. Det var et helt feil tidspunkt da det skulle spilles inn, dessverre. Men kanskje kommer det til og med nye muligheter i fremtiden ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg