FORELSKET

Jeg er ikke 100% klar for å dele alt. Noen mener sikkert at jeg bør dele alt når jeg først skal hinte til noe sånt som dette, men dette er jo min blogg, og det er i grunn opp til meg å bestemme. Det betyr ikke at jeg venter med å si noe mer fordi jeg ønsker å “melke” dette for hva det er verdt – en sånn blogger er jeg enkelt og greit ikke. Det handler om at jeg vil at det skal gå lenger tid og at jeg skal være så sikker som jeg kan bli på at dette går riktig vei. Det er greit om dere ikke forstår og respekterer valget mitt, alle har rett til å si og mene akkurat hva de vil.

Jeg har for øvrig selvfølgelig lyst til å dele litt med dere, selv om jeg ikke er klar for å dele alt.

 Dette er grunnen til at jeg er litt ekstra glad om dagen ❤️

25 kommentarer
    1. Jeg liker å se at du er ekstra glad om dagen ❤️ Det vises så utrolig godt på bloggen! Jeg har fulgt deg en stund, og synes du gjør en fantastisk jobb med å songlere, barn, skole, bloggen og være en mamma! Jeg ønsker dere masse lykke til videre, og håper virkelig det går veien for dere ❤️

    2. Jeg syntes det er bra at livet er bra for tiden for deg. Det gleder alle, jeg vet ikke hvorfor men jeg tror jeg vet godt hvem denne forelskelsen er, det ser ut som en vi har sett i bloggen før. Uansett, masse lykke til.

    3. Hei. Jeg har mange ganger lyst å kommentere bloggen din men skal bare. Jeg ville bare si at du er utrolig moden for alderen din. Mye av det skjedde vel automatisk sammen med det ansvaret det følger med å ha to barn. Men mye er også deg det er jeg sikker på. Du har så utrolig mange fine holdninger og synspunkter! Du er en sjeldenhet i bloggnorge. En som tørr og fronte god gammaldags god moral og ikke bare suger ut penger for enhver pris og fronter masse dritt. Du følger hjertet ditt og det tror jeg får deg langt. Masse lykke til med kjærligheten og fremtiden med bloggens opp og nedturer. Du er et forbilde! Husk og vær deg selv videre. Leser med stor fryd bloggen din. Du er ekte! Selv om jeg ikke alltid(eller jeg er vel neeesten alltid det) er enig med alt du skriver, formidler du dine synspunkter på ting så bra. Keep up the good work! Imponert!

    4. Lykke til.
      Du må gjerne si at du ikke melker men det gjør du. Hinting, innlegg som ble slettet med løfte om at det kom snart. Nå litt.. Hvis du ikke er klar for å dele alt så et det vel bare å la være å si noe. Minner om puppeoperasjonen din du ikke ønsket fokus på..

    5. Anonym: Takk for det 🙂

      Da har vi tydeligvis to helt ulike oppfatninger av hva ordet “melke” betyr. Hadde jeg melket dette for hva det var verdt – etter min oppfatning, så hadde jeg hintet til det i hvert blogginnlegg – eventuelt skrevet overskriftene mine etter det første blogginnlegget om dette ble slettet – på en måte som kunne tolkes dithen at innleggene hadde noe med dette å gjøre, men at blogginnleggene handlet om noe helt annet.

      Det “orginale” blogginnlegget ble lagt ut for en uke siden med lik overskrift og samme bilde, hvor teksten jeg hadde skrevet var blitt borte ved publisering. I det orginale blogginnlegget hadde jeg egentlig skrevet en litt lenger tekst, som for øvrig var generell og som omhandlet at jeg var forelsket etc. Jeg trengte litt tid på å få skrevet litt tekst på nytt, men valgte bort en lenger tekst og valgte å bare skrive litt istedenfor.

      Når noen spurte hvorfor blogginnlegget ble slettet – svarte jeg som sant var over alt hvor jeg ble spurt: At teksten som egentlig skulle være med var blitt borte ved publisering. Tatt i betraktning at jeg går på skole og har hatt innleveringer den siste uken, fikk jeg først tid til å sette meg ned med det nye blogginnlegget i går kveld – altså det blogginnlegget du har kommentert under nå. Jeg har med hånden på hjertet ikke utsatt dette blogginnlegget av noen annen grunn enn at andre blogginnlegg sto klare på planen, og at det tar mer tid å skrive et slikt blogginnlegg enn et “vanlig” hverdagsinnlegg.

      Igjen, du kan synes hva du vil: Men slik jeg har gjort det, mener jeg oppriktig at jeg ikke har “melket situasjonen for hva den er verdt”.

      Det er også opp til meg om jeg ville dele litt av denne gleden med dere, selv om jeg ikke har lyst til å dele alt. Slik gjør jeg jo med andre hverdagsgleder også – så hvorfor er det så utenkelig at jeg skulle gjort det med kjærlighets-delen av livet mitt også? Jeg skriver jo aldri alt om andre gleder i livet mitt, og utbroderer ikke absolutt alt. Jeg deler litt.

      Jeg sliter med å forstå hvorfor du drar inn operasjonen min og hva den har med denne saken å gjøre? Om du er interessert i å utbrodere litt hva du mener, svarer jeg deg mer enn gjerne utfyllende på dette også. Jeg har ikke frontet operasjonen min, og det står jeg fullt og helt ved.

      Ha en fin uke 🙂

    6. Gjorde du om på teksten for at folk skjønte at det var Fredrik dette gjaldt og ville du i utgangspunktet skape litt nysgjerrighet med et bilde der du ikke trodde vi så hvem det var?

    7. Til *Smilefjes*: Nei? Det var jo ingen tekst i det forrige blogginnlegget som ble publisert – fordi den ble borte ved publisering av innlegget 🙂 Så ingen annen tekst enn denne har blitt skrevet og publisert sammen med denne overskriften og dette bildet.
      Haha, for et sykt spørsmål!

    8. Ble såå glad av å lese dette😍 Ønsker deg og dere alt det beste! Lykke til, dette var veldig koselig!

    9. Tror helt ærlig ikke du hadde gått så fort videre fra pappaen til barna dine og til en ny. Og hvertfall ikke blogget om det. Håper du og Fredrik uansett klarer å finne ut av det 100% før dere flagger det for barna<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg