DATE NIGHT

Hei dere! Gjett om jeg fikk tidenes start på dagen i dag. Siden Leo ble hentet i barnehagen i går av farmoren sin, glemte jeg helt av vognen jeg pleier å ta dem i til barnehagen om morgenen. Den sto jo igjen, for jeg hadde helt glemt den. Så i dag tidlig da jeg skulle gå ut i gangen for å finne vognen til vi skulle gå, var den jo ikke i gangen – og det tok litt tid før den slitne hjernen min forsto hvor den var. Først trodde jeg den hadde blitt stjålet så jeg var litt i sjokk. Haha.. I dag tidlig endte det altså med at jeg måtte bære Leo, Noah samt ryggsekken min med pc og bøker store deler av veien til barnehagen. Det er ikke sånn veldig langt unna altså, men vi bruker vanligvis 15 minutter når barna sitter i vognen – og det går jo en del raskere enn uten vogn for å si det sånn. Men det gikk! De veier jo mildt sagt en del nå, men da fikk jeg meg en ufrivillig treningsøkt i dag tidlig også.

Da jeg var ferdig på skolen gikk jeg for å hente guttene, som forresten er dagens høydepunkt for min del og noe jeg gleder meg til hele dagen, og de ble så glade❤️ Endelig kunne vi gå hjemover! Jeg merker at jeg har gjort mye denne uken, for jeg er helt ærlig litt sliten. Men det går seg til, for jeg er ikke like sliten denne uken, som på denne tiden i forrige uke og uken før det! Jeg prøver å ha så lite fokus som mulig på at jeg er sliten, for det å ha barn er slitsomt og det kommer man ikke foruten. Det å gå på skolen – selv uten barn, er også slitsomt. Sånn er det bare, så må man bare gjøre det beste ut av det! Det føler jeg heldigvis at jeg klarer godt.

Dette er ikke reklame – men denne var altså så sjokkerende god at jeg var nødt til å dele noen bilder med dere. Jeg spiste forresten en hel boks tidligere i dag. Okei da, jeg spiste faktisk to. Det er salt karamellis med karamellisert hasselnøtt. Eller noe i den duren. Og den er vegansk, selvsagt! Jeg gikk til og med for å kjøpe mer da jeg ble tom, direkte pinlig å innrømme men det er sant. Så i kveld skal jeg ha en liten date night med en jeg er veldig glad i som kommer på besøk, hvor vi skal hive i oss mer av denne isen mens vi ser på litt Idol. Haha! Bare en boks denne gangen, riktig nok.

Ha en fin kveld videre!

2 kommentarer
    1. Husk på å ta deg tid til å være sliten iblant også Jessica, hvis ikke kan du fort ryke på en smell. Det èr lov å være litt sliten også vet du, spesielt når du sjonglerer skole, barn og jobb/blogging så fint som du gjør. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg