JEG LEGGER MEG FLAT!

Hei alle sammen! Endelig er det torsdag igjen. Jeg slutter alltid tidlig på torsdager, og i dag var intet unntak. Da jeg var ferdig i dag dro jeg inn til byen for å kjøpe litt nytt til guttene mine. Shoppingturen min dokumenterte jeg i form av et bilde jeg la ut på instastory og kalte for “babyshopping” – den slettet jeg etter fem minutter da det allerede var mange som spurte om jeg var gravid igjen. Jeg holdte på å le meg ihjel da disse meldingene dukket opp i innboksen min! Dumt ordvalg fra min side, innså jeg raskt i etterkant. Jeg har jo alltid kalt det babyshopping siden jeg er vant til at barna er små, og fordi de for meg alltid er “babyer” men den feilen gjør jeg ikke igjen med det første, det kan dere være trygge på! Hahah, jeg legger meg rett og slett flat! Beklager!

Jeg vet at jeg skrev på bloggen senest i går at jeg ønsker meg flere barn «totalt» men dere er spinnville om dere tror det blir med det første. Jeg har hatt et par (hundre) tøffe netter med barna i det siste, og når man prøver å få barnet sitt til å sovne på endte timen og det nekter plent å legge seg, og man forsiktig ser bort på klokka og innser at man begynner på skolen om 4 timer.. Ja, da er det lov å tenke sitt. At 2 barn er nok akkurat nå, for eksempel 😂 

Resten av dagen gikk raskt bort til at jeg lå på sofaen, sorterte barneklær, jobbet med bloggen og funderte på hva vi skulle gjøre neste uke i høstferien, og tenkte på barna som skulle bli hentet av farmoren sin i dag i barnehagen. Jøye meg som de elsker å være på besøk hos familie – onkler, tanter, bestemødre og bestefedre. Før hadde jeg mange bekymringer angående det at de var borte på besøk. Har de det bra? Etterfulgt av tanker som «Selvfølgelig har de det bra, nå får du se til å roe deg ned» og ja. Vanlige bekymringer for mødre, antar jeg!

Jeg har kun morgendagen igjen før det er høstferie, og det er så deilig! Spesielt når jeg kun har 1,5 time på skolen i morgen. Det skal bli godt med ferie, men jeg er ikke helt utslitt av skolen så det hadde ikke gjort meg noe om høstferien ikke fantes – hvis dere skjønner hva jeg mener? Jeg tolker det som et tegn på at jeg ikke har tatt på meg for mye og er veldig glad for at jeg føler det på den måten. Samtidig, kan jeg ikke akkurat klage over noen fridager, kvalitetstid med barna, bursdagsferiring av gutten min som fyller 2 år om relativt kort tid – samt dager med besøk av familie og venner!

Ønsker dere en fin kveld videre ❤️

5 kommentarer
    1. Hei! Så at du lurte på hva du skulle bruke kommoden til. Du kan lage et lite “fort” til guttene under der! Husker selv hvor stor stas det var med et lite fort og vårt eget lille hemmelig sted hvor man kunne krype inn og kose seg 🙂

    2. Hei! Så at du lurte på hva du skulle bruke pulten til. Du kan lage et lite “fort” til guttene under der! Husker selv hvor stor stas det var med et lite fort og vårt eget lille hemmelig sted hvor man kunne krype inn og kose seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg