MAN VET ALDRI!

Hei alle sammen! I dag føler jeg at jeg har fått så mye ut av dagen vår. Vi har hatt en merkverdig rolig og fin søndag – våknet opp til solen som skinte inn på soverommet vårt og alle var blide og fornøyde. Okei da, det hørtes voldsomt perfekt ut – men poenget er at vi fikk en veldig god start på dagen og at ingen (les: barna) sloss eller vekte med meg å sitte på hodet mitt. Eller med at de har klint sminken min utover spisestolene våre (been there, done that)

Utover formiddagen gikk vi en lang og fin tur i nærområdet vårt – jeg blir så rastløs om jeg ikke kommer meg ut i løpet av en dag, så jo tidligere jo bedre. Det er for all del veldig hyggelig å sitte inne på kveldene på høsten og ikke gjøre noe annet enn Netflix og spise god mat – men på dagtid MÅ det skje noe for min del. Heldigvis har jeg to stykker som alltid er veldig klare for å komme seg ut!

  

Lyset på høsten er helt fantastisk, som dere kan se på disse bildene! Noe av det morsomste med å være blogger er når man føler at bildene blir skikkelig bra, føler jeg. At man gjør en god jobb. Og når vi først er inne på det å være blogger: Tusen hjertelig takk for så overveldende hyggelig respons på sist blogginnlegg! Noe jeg har oppdaget de siste årene hvor jeg har blogget hver eneste dag, er at man virkelig aldri vet hvordan et blogginnlegg kan slå ut. Om det blir godt tatt i mot eller ikke. Nå er det ikke sånn at jeg tenke at det skulle være noen spesiell grunn til at gårsdagens innlegg ikke skulle bli godt tatt i mot, men at jeg bare synes det er stort sett like vanskelig hver gang ellers – å vite om et spesifikt blogginnlegg vil «slå an» eller ikke. Man vet aldri!

De blogginnleggene jeg har skrevet som har blitt lest av 50 000+ mennesker er stort sett alltid de blogginnleggene jeg ikke har noen stort håp eller forventninger til. Mens de innleggene jeg jobber veldig mye med, og kanskje tenker at kan leses av mange – blir stort sett ikke lest mer enn alt annet jeg poster på bloggen. Litt morsomt at det er sånn!

Håper dere har hatt en fin helg og at dere har kost dere. Høstferie-uken min starter i morgen, og det er masse som står på kalenderen min denne uken. Gleder meg til å dele disse dagene med dere!

2 kommentarer
    1. Så kul jakka!
      Veldig enig i at nokre blogginnlegg ikkje får den forventa responsen som eg hadde håpa på.
      Ønske deg ein fin kveld vidare 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg