DEN SISTE TIDEN VÅR SAMMEN!

Hei dere! Nå sitter jeg med Noah på fanget og har hatt en rolig dag inne i sofaen med rester fra bursdagsselskapet hans i går. Famlien min dro i formiddag, og siden det har det vært merkverdig stille her hjemme. Veldig uvant etter at de har vært på besøk så mange dager! Det har vært noen hektiske og innholdsrike dager, det blir det alltid å være når jeg har familie og venner på besøk. Da finner vi på mest mulig på korest mulig tid, så det er ikke bare barna som har vært slitne etter disse dagene og sovnet omtrentlig på gulvteppet når vi har kommet hjem om kvelden, altså. Haha!

Nå i dag tenkte jeg derfor å dele en liten recap i form av bilder fra min Snapchat og Instagramkonto den siste tiden! Ikke bare fra de siste dagene altså, men fra den siste tiden – det er unektelig en stund siden jeg har delt noen glimt fra Snap og Insta 👻 På den nederste kollasjen her la jeg til snapkoden min hvis du vil følge meg på Snapchat! Instagramprofilen min kan du klikke HER for å følge. Dere som følger meg på Instagram allerede, har sikkert lagt merke til at jeg har byttet navn på akkurat den kontoen til Jessicaener – det er fordi jeg ønsker å skape mer personlig innhold i form av bilder på Instagram fremover, som ikke nødvendigvis kommer ut på bloggen!

Nå er faktisk høstferien over for godt! Jeg har slappet litt for mye av i høstferien, så jeg må rydde opp i og besvare en del jobbmail jeg ikke har tatt for meg i løpet av denne ferieuken – og begynne å jobbe med skolearbeid igjen. Jeg har tatt meg litt pause i høstferien, og jeg tror det blir helt greit å komme tilbake til det! Jeg håper alle sammen uavhengig av om dere har hatt ferie eller ikke den siste uken, i det minste har hatt en fin helg!

4 kommentarer

Siste innlegg