GRATULERER MED DAGEN, LILLE VENN!

Hipp hurra! 

Gratulerer med dagen til min minste gutt som i dag blir to år gammel! I dag er det to hele år siden vi kjørte til sykehuset tidlig om morgenen, en kald, grå, men veldig fin mandagsmorgen. 

Vi har sørget for at han fikk den beste starten på dagen som han kunne ha fått i dag! Jeg stelte i stand en bursdagsfrokost bestående av havregrøt laget på økologisk kokosmelk, to donuts med melisglasur, litt popcorn, og en liten juiceboks med sugerør. Heldigvis startet jeg litt senere på skolen i dag! Han var strålende fornøyd, og smilte og koste seg masse der han satt!

Da jeg hentet han i barnehagen i dag, kunne jeg høre latteren hans på lang avstand der han lo og koste seg med masse lek og moro. Det var to veldig fornøyde gutter som ble med hjem fra barnehagen, og etter litt ettermiddagsmat ble det en tur ut for å leke og feire dagen til minstemann. Storebroren hans har vært veldig opptatt av at Noah har bursdag i dag, og har klemt han og sunget bursdagssang for han titt og ofte i dag!

En veldig fin bursdag fikk han! Den lille babyen min, har blitt til nydelige Noah som er så full av energi og glede. Gratulerer så masse med dagen din lille venn. Vi elsker deg masse, Noah!

13 kommentarer
    1. Syns det er forkastelig at du lar en person hisse seg sånn opp og lar det eskalere så voldsomt i kommentarfeltet ditt slik som på forrige innlegg med «jessi». Men så lenge de taler din sak så skal de vel bare holde på?

    2. Maria: Hei – jeg så ikke disse kommentarene og diskusjonen før nå. Så vidt jeg ser er det to stykker som er uenige, hadde det vært snakk om at jeg ønsket at alle skulle “tale min sak” hadde jeg vel bare slettet de som var uenige? Skjønner ikke helt logikken her. To anonyme mennesker diskuterer – så lenge man ikke hetser hverandre ser jeg ikke helt problemet…? Nå har jeg ikke lest diskusjonen, men den skal jeg selvfølgelig få lest og sett om det er noe som går over streken.

      Og du? Vær så snill og slutt med å legge skyld over på meg for at noen hisser seg opp. Det kan jeg faktisk ikke noe for, og man kan aldri helgardere seg mot at noen hisser seg opp i ulike kommentarfelt. Det kan verken jeg, eller andre bloggere. Synes det er synd at du ikke kunne sagt i fra om denne diskusjonen på en hyggelig måte – men bare MÅ legge med et stikk mot meg. Veldig unødvendig, og ikke noe bedre enn de som eventuelt hisser seg opp i ulike kommentarfelt.

      Uansett, takk for tipset! Har hatt et voldsomt hektisk døgn, og har absolutt ikke klart å følge med tilstrekkelig i kommentarfeltet. Det siste døgnet kommer det et blogginnlegg om snart 🙂

      Ha en fin kveld videre, og håper du har hatt en fin torsdag <3

    3. Gratulerer så mye med dagen til sønnen din! Dere er nydelige alle tre, og Noah og Leo er heldige som har en fantastisk mor som deg. De er både heldige, og du er heldig å ha dem i livet ditt. Lykke til med livet med din flotte familie , skole og jobb <3

    4. Jeg er veldig enig med Maria her. Din blogg, ditt kommentarfelt og ditt ansvar. Du har selv både sett den stygge ordbruken til Jessi, der hun kaller en annen idiot, og svart på en kommentar der. Spynes du det er greit? Prøver vi ikke å lære våre barn at sånt ikke er ok?, da bør det heller ikke være greit blant voksne, for det er blant (såkalte) voksne at mobbing oppstår, barn lærer derfra. Forøvrig så bør du kanskje slette noen av kommentarene, så mye bannskap og stygt i en kommentar at jeg nesten blir målløs.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg