GRUNNEN TIL AT JEG TØR Å GÅ UTEN SMINKE

Reklame | Maybeauty

God mandag alle sammen! Endelig en helt rolig og fin mandag. Jeg har aldri vært den som har jublet for mandager, men jo eldre jeg blir jo mer legger jeg merke til hvor nødvendig en helt rolig dag i uken er hvor man ikke har lagt så mange planer, og hvor man kan ta det med knusende ro. Etter jeg fikk barna er det ikke like lett å få tid til å pleie utseendet, og derfor pleier jeg å utnytte tiden til det fulle når jeg ser en mulighet til litt egenpleie. Da spesielt pleie av huden som er så viktig nå som vi er godt inne i høsten, hvor det er helt vanlig og typisk at huden kan oppleves fet og uren. På sommeren har huden gjerne vært eksponert for en del sol som virker uttørkende på huden, og i den anledning ser ofte urenheter ut til å forsvinne. Nå som sommeren er over for godt, økes gjerne talgproduksjonen i forsøk på å reparere huden, og mange sitter igjen med hud som oppleves lite glødende, uren og/eller fet. Døde hudceller kan også være en grunn til dette!

Jeg mener alle burde unne seg å pleie huden og føle seg ordentlig fresh i både ansikt, hud og hår selv om det er høst og mange kan oppleve dårlig hud og tørt hår. Incredible face mask fra May beauty er et produkt jeg sverger til når det kommer til hudpleie. Jeg liker produktene fra Maybeauty da man ser resultatene med en gang. Disse er ikke testet på dyr og inneholder kun naturlige ingredienser. Huden min har aldri vært så fin som etter jeg begynte å bruke masken fast en til to ganger i uken, og hver gang jeg bruker den innser jeg hvor mye den utgjør for huden min. Forskjellen er enorm! Jeg har brukt denne masken flere ganger, og huden er like myk etter hvert bruk. Den fjerner døde hudceller, og hudormer (sorte prikker), urenheter og olje fra huden. Akkurat de typiske tegnene på den dårlige huden mange har nå på høsten!

Slik bruker du Face Mask:

1. Det første du trenger å gjøre er å påføre masken i ansiktet ditt!

2. La deretter masken tørke i 30-45 minutter. I mellomtiden kan du få gjort andre småting, som å lage middag, rydde, eller bare slappe av litt på sofaen. Jeg pleier å leke med barna i mellomtiden (som synes det er hysterisk morsomt at jeg har på meg denne ansiktsmasken)

3. Når masken er helt tørr etter gitt tid, kan du dra den av! Dette gjør faktisk litt vondt, men du merker umiddelbart at masken drar med seg alt av urenheter og smuss som sitter i huden din og huden etterlates som sagt svært myk og ren. Du kan gjerne avslutte med å vaske ansiktet med litt varmt vann for å få bort eventuelle rester fra masken, eller så kan du bruke en varm klut.

4. Helt til slutt: Se forskjellen! Du kan også kikke på innsiden masken som du har dratt av huden, og se hvor mye den har fått med seg av smuss og urenheter i huden. Det er nesten ekkelt å se hvor mye den faktisk fjerner!

Som dere ser på mitt sluttbilde, vises resulatene med en gang. Dette bildet er til og med helt uten filter, for å vise dere forskjellen. Her har jeg absolutt ingen hudsminke på, dette bildet ble tatt rett etter masken var dratt av huden min!

Jeg er så glad for at å kunne tilby dere en gavekode for en gratis Moroccan Miracle hårmaske (verdi 199,-) fra MayBeauty om dere bestiller ansiktsmasken jeg akkurat har fortalt dere om (The incredible face mask) eller hvilket som helst annet produkt fra Maybeauty. Hårmasken bruker jeg en til to ganger i uken og passer perfekt for meg som ikke har tid eller mulighet til å dra til frisøren så ofte og som har hår som kan føles slitt og ha lite glans. Dette er en profesjonell hårmaske til hjemmebruk som pleier og reparerer håret ditt med blant annet arganolje! Jeg ble veldig nysgjerrig da jeg skulle prøve denne. Haha! Jeg har faktisk aldri prøvd en hårmaske med hette før. Hetten er super og holder både fuktigheten og varmen når man har hårmasken på hodet, dette forsterker virkelig effekten av behandlingen, man føler at det er en dyp, profesjonell behandling. Hårmasken gir resultater etter første gangs bruk.

Alle fortjener litt egenpleie. Uansett om du er en sliten småbarnsmamma som meg selv, eller ikke. Det å føle seg fresh og stelt kan gjøre så uendelig mye med selvfølelsen, og jeg vet selv hvor kjedelig det er å føle at huden er uren og oljete, og at håret føles tørt og stivt.

Har dere lyst på face masken og hårmasken selv, eller kanskje gi bort i gave til en mamma eller andre du er glad i? Eller kanskje et annet MayBeauty produkt?  Gavekoden er Mammasom16 og du kan klikke HER for å få den aktivert på Maybeauty sine nettsider.

Ønsker dere en fin mandag videre, og gi meg gjerne beskjed når dere har testet ut produktet – jeg er sikker på at dere kommer til å bli like fornøyd som jeg er!

4 kommentarer
    1. Eeh, før- og etterbilder MÅ jo taes med samme type lys og fra samme side! Det går jo ikke an å se noen eventuelle resultater i ansiktet ditt pga. lyset og muligens kvaliteten på bildet!

    2. Live: Hei! Det er ikke ment som noen før og etterbilde altså 🙂 I dette blogginnlegget viser jeg kun mitt etterbilde hvor huden min skulle være helt synlig (tatt med blits) for å vise hvordan produktene fungerer på huden og hvor ren den blir.

      Hvis du refererer til det første bildet i blogginnlegget og trodde det var ment som et før-bilde så stemmer ikke det i det hele tatt. Der har jeg jo også en god del hudsminke, så det ville jo mildt sagt ikke vært noen rettferdig før og etter-sammenligning. Håper dette virket oppklarende og lei meg for at dette ikke virket åpenbart når du leste blogginnlegget 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg