HADDE ALDRI TRODD JEG KOM TIL Å SI DET..

Hei dere! Håper dere har hatt en fin lørdag hittil! Nå sitter barna og ser på lørdagsfilmen sin – denne gangen disneyfilmen Vaiana. Veldig koselig og fin film! I dag har jeg vært i bursdagsselskapet med et av barna, da den ene gutten min hadde blitt bedt i bursdag. Det var selvsagt stor stas for den ene gutten min. Jeg var der hele tiden, hjalp til der jeg kunne og koste meg altså så mye! Hadde helt vondt i ansiktet mitt da jeg dro, fordi jeg hadde ledd så mye.. Jeg elsker barn, jeg. Rett og slett. Før jeg fikk egne hadde jeg ALDRI i min villeste fantasi trodd at jeg kom til å si akkurat det. Det er bare helt rart å tenke på hvordan jeg har endret meg disse årene. Men jeg mener det virkelig, ble nesten litt trist selv da bursdagen var over. 

Etter bursdagen ble det noen rolige timer her hjemme før en ny bytur og deretter hjem igjen. Til lunsj i dag ble det faktisk en av de første oppskriftene jeg delte her på bloggen! En veldig simpel vegansk spaghetti-rett – veldig god også. Det begynte å snø i dag da vi dro hjem fra byen, og da innså jeg at høsten snart er over. Derfor har jeg kjøpt meg verdens herligste rosa sett til å bruke inne – jeg har flyttet inn i det for lengst og er SÅ glad i det.

Nå blir det litt tid med barna igjen før de skal sove. Helgene går altså så fort! Jeg gleder meg for øvrig veldig til den nye uken da min eldste sønn og jeg skal dra bort på besøk til helgen igjen. Først er det noen hverdager med skole og barnehage som står for tur. Og aller først en helt rolig søndag i morgen.

Jeg vet at det er helt utrolig mange som lurer på hvorfor jeg ikke vil si noe mer om kjæresten min. Jeg får daglige spørsmål om dette nå, enda jeg kun har nevnt han i to blogginnlegg så forstår jeg selvfølgelig at noen av dere ønsker at jeg skal fortelle om han. Derfor kommer det et blogginnlegg litt senere i kveld, hvor jeg tenkte å forklare hvorfor jeg har valgt å vente med fortelle dere. Det er det nemlig en veldig god og gjennomtenkt grunn til. Setter for øvrig veldig stor pris på at dere bryr dere og jeg vet at ingen mener noe vondt med å spørre og grave litt. Haha!

Ha en kjempefin avslutning på helgen! Vi snakkes igjen❤️

7 kommentarer
    1. Altså jeg liker egentlig bloggen din veldig godt, men synes den har blitt annerledes og st du gjentar deg selv veldig mye. Er det nødvendig? Vi fikk med oss at den ene gutten din var invitert i bursdag første gang. Hvorfor skriver du bare den ene? Er det et poeng med det? Var det dumt? Og hvorfor sier du ikke hvem av guttene det var?

    2. B: Hei! Tusen takk for tilbakemelding – det skal jeg virkelig ta til meg 🙂 Det var ikke noen spesiell grunn til det, kanskje jeg bare surrer. Hvis det er noe du liker at jeg skriver om, så er det kjempefint å få høre det slik at den kan bli som “vanlig” før for deg. Er jo kjedelig å høre at du synes den er annerledes!

    3. Skjønner godt at du surrer, du har nok mye å tenke på om dagen med både skole, jobb, barn og kjæreste. Liker forøvrig godt at du skriver «den ene gutten min», vi trenger da ikke å vite hvem av de som gjør hva til enhver tid. Jeg er enig i at bloggen din er blitt annerledes, men dog til det bedre. Du er kanskje litt mindre personlig, men det er da vel et godt tegn? Det virker som du har funnet en fin balanse på hva som er greit å dele og ikke, og fremstår som mer og mer moden. Føler din tid som «mammasom16» snart er forbi, og «jessicaenerberg» burde tre frem. Det er ihvertfall min mening. 🙂
      Liker deg godt jeg Jessica!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg