BARNA ER KLARE TIL JUL!

God kveld! I dag tenkte jeg å vise dere noe jeg har gledet meg til å vise dere: Nemlig juleantrekkene til guttene mine. Det er så koselig å finne frem hva de skal ha på seg på julaften, og desember de siste tre årene har jeg vist dere juleantrekkene deres, så i år blir intet unntak. Det er jo nesten blitt en slags liten tradisjon for bloggen, og kanskje et lite inspirasjonsinnlegg for dere som har små gutter selv ♥

Så nå er begge guttene mine klare for jul! Det er snart leiligheten også. I morgen skal vi nemlig ut for å kjøpe juletre – Leo er helt i ekstase over at vi endelig skal få juletreet på plass i stua vår. Fra jeg var liten av, har vi i min familie alltid kjøpt juletreet lille julaften, og pyntet det samme kveld. I år er det såpass hektisk nå før jul, at jeg velger å kjøpe det tidligere – så får vi kjenne på følelsen av jul litt ekst

Helt siden foreldrene mine kom på besøk i går, har vi bare spist god mat, vært på julegaveshopping (jeg mangler fremdeles et par julegaver, men er heldigvis på god vei!) og funnet på mye koselig med barna! Deriblant pynting av pepperkakehus, og pakking/pynting av nyinnkjøpte julegaver. Jeg fikk til og med foreldrene mine med på å se film i går kveld, også endte jeg opp med å sovne på sofaen når søstera mi og jeg satt igjen for å se den ferdig. Litt sliten etter uken, kan man si! Da er det ekstra godt med en helg, da – riktig nok❤️

Forresten! Til alle som har lurt: Ja, det er nå fullt mulig å kommentere anonymt igjen i kommentarfeltene mine. Nå skal det ikke være noe feil, og alt skal være helt i orden. Haha!

Håper dere alle sammen nyter lørdagskvelden videre!

11 kommentarer

Siste innlegg