FAMILIE ER IKKE VIKTIG..

… Det er alt.

God søndagskveld alle sammen! Vi har hatt en fin dag i dag, og en god start på påsken. Både Fredrik og jeg hadde litt barnefri i går kveld, så det var veldig koselig da Leo og Noah kom hjem igjen i dag. Det er for all del både gøy og ikke minst viktig å ta seg litt fri en gang i blant (sist gang jeg var ute var med venner var vel i Oktober eller noe – så jeg kan ikke akkurat si det skjer så veldig ofte) men det er lite som slår å få guttene hjem. De var også så heldige at de fikk påskeegg fra søsteren min og bestevenninna mi som dro hjem igjen tidligere i dag! Verdens fineste skattene mine, som betyr hele verden for meg.

Den nye uken som starter i morgen har jeg som jeg nevnt fri fra skolen og påskeferie. Barna skal en tur i barnehagen i morgen slik at jeg får tatt igjen litt tapt skolearbeid fra jeg var borte fra skolen siden jeg har vært syk en lengre periode, men resten av uken skal barna ha fri fra barnehagen. Som jeg har snakket en del om tidligere her på bloggen, så er det viktig både for Fredrik og for meg at det skal være forskjell på ferie og hverdag – også selvfølgelig for barna. påsken er dessuten en utrolig koselig høytid som jeg er veldig glad i – noe jeg håper barna mine også vil bli når de blir store 🐣 Det er så koselig å tenke på at vi nå skal skape gode minner som de (eller, i hvert fall Leo – Noah er kanskje litt for liten enda?) vil huske når de blir eldre. Og forhåpentligvis tenke tilbake på med et smil. Jeg kan føle et visst press noen ganger, på alt som ligger på mine skuldre som forelder: Alt jeg ønsker å videreføre til barna mine, og hvordan jeg kan gjøre akkurat det på best mulig måte. Mitt største ønske er barna mine skal kunne se tilbake på en lykkelig barndom og tenke at de var heldige som hadde meg og pappaen deres. Og at de alltid skal vite at vi har gitt dem vårt alt.

God klem

8 kommentarer
    1. Godt du tar vare på deg selv og familien og ikke vil ødelegge. ! Her skal du få et tips om noe aktuelt og uhyre viktig!!! Som det ville sterkt om en influenser engasjerte seg i!!!! er svært opptatt av vindmøllesaken som er aktuell nå. Trodde først at det var et grønnt tiltak vi måtte finne oss i å gjennomføre. Ettersom jeg har brukt mye krefter på å sette meg inn i sakene går det opp for meg at dette IKKE ER GRØNNT. Jeg vil si det så sterk som at landet blir voldtatt , dessverre er det ikke god økonomi heller men snarere stygg spekulasjon . Strøm og overskudd føres dessuten ut av lander. Norges kyst og fjellheim pepres med møller og natur og fauna skades uopprettelig. Det er fryktelig mye jeg kunne skrevet om dette men først å fremst nå med denne mld håper jeg bare å få med sterke tenkende folk i kampen mot møllene!!Jeg oppfordrer til å sette deg inn i dette mens det er tid til å begrense skadene!!!! Les feks på FB Vindkraft: NEI til vindindustri i norsk natur for en start

        1. Hei hei!

          Jeg har ikke satt meg inn i denne saken, så jeg skal lese litt og se om jeg får kommet meg inn i det 🙂 Tusen takk for tips til det som virker som en viktig sak!

    2. Hei,
      Er også veldig bekymret for den planlagte vindmølleutbyggingen i den vakre norske naturen! Har også lurt på om deler av strømmen er ment til eksport….Jeg håper det kan mobiliseres mot dette, for naturen er vårt viktigste fortrinn i dette landet, og det er helt grusomt hvis man vedtar å ødelegge dette.
      Ellers ønskes god påske til deg ,Jessica og den herlige familien din🐥☀️🐥Koselige bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg