GJESTEINNLEGG AV FREDRIK!

Hei. Lenge siden sist nå. Et år eller noe om jeg ikke tar helt feil. har vært en vanskelig tid, men nå ser det ut til og ordne seg igjen. Hva har skjedd? vel jeg og Jessica har funnet ut av en del ting og har bestemt å gi forholdet vårt en ny sjanse. Etter et år fra hverandre så har vi begge fått nok av singellivet, haha. Det å bo sammen med noen så lenge også plutselig ikke gjøre det lenger var vanskelig. Men kanskje det trengtes. For nå som vi har hatt litt tid fra hverandre så har vi begge også kjent på det savnet av en sjelevenn. Men nå starter vi på nytt, legger det gamle og litt triste kapittelet bak oss og åpner et nytt med nye muligheter og nye koselige opplevelser som vi skal skape. Vi vet begge hva som gikk galt sist og har definitivt lært. Vi går inn i dette nye kapittelet med intensjoner om å få det til og vare. Selvfølgelig så har vi ingen garantier om at dette skal ende i hvite roser, musikk og en spasertur ned alteret, men alle gode ting er tre, haha. Og det hadde jo vært en lykkelig slutt på en veldig klisjeaktig kjærlighetsfilm.

-Fredrik

16 kommentarer
    1. trodde at du jessica hadde kjæreste? jeg leser ikke bloggen din hver dag, så dette var en overraskende nyhet

    2. Så kjekt med nytt innlegg fra deg , Fredrik! Vi er mange lesere, som og håper at “alle gode ting er tre”😊😊

    3. Så kjekt med nytt innlegg fra deg, Fredrik! Vi er mange lesere som og håper at “alle gode ting er tre “😊😊

    4. Dere har vel ikke vært fra hverandre mer enn noen få måneder, max et halvt år? Jessica skrev i august at hun hadde kjæreste, la ut bilde men slettet innlegget. Noen av oss rakk likevel å se det.

      Håper virkelig det holder denne gangen, barna er blitt større, de har ikke godt av den usikkerhetensom følger med et såpass vinglete forhold.

      1. Hei hei!

        Jeg skrev at jeg var forelsket, ikke at jeg hadde kjæreste. Det er det utvilsomt en forskjell på.

        Det håper selvfølgelig vi også 🙂 Det er selvfølgelig ikke ideelt å ha slitt med parforholdet som foreldre – men jeg vil heller ha slitt i parforholdet tidligere om det likevel har ført oss hit sammen, hvis alternativet er at barna vokser opp i to hjem.

        1. Men dere var uansett ikke fra hverandre, slik som Fredrik skriver, ett år. I september bekrefter fu opptil flere ganger at du har kjæreste. Så da blir det bare dumt å påpeke at du bare skrev forelsket i august, når det jeg påpekte var at Fredrik er jo ikke ærlig når sier skriver ett år.
          Og hvorfor svarer du for Fredrik? Når han har skrevet et gjesteinnlegg bør han vel være voksen nok til å svare på kommentarene selv? Du er vel ikke moren hans?

          1. Vi har vært fra hverandre i et år, er i hvert fall det jeg (jeg som i Jessica) mente når jeg har skrevet at vi ikke har vært sammen et år. Fredrik har bodd på annen adresse og vi har vært usikre, tross at jeg har svart ja på at jeg har hatt kjæreste. Kanskje Fredrik mente som i at vi ikke har vært offentlig kjærester et år? Om dette ikke kom tydelig nok frem, er jeg lei meg for det. Det er jo åpenbart en grunn til at det har blitt holdt hemmelig – nemlig fordi vi ville sørge for at vi var så sikre som overhode mulig før vi gikk ut med dette, nok en gang.

            Altså, hva i alle dager er det du skriver? Nå ble jeg skikkelig overrasket! “Du er vel ikke moren hans” hva slags ting er det å si? Hvorfor denne spydige tonen? Det koster jo ingenting å være hyggelig 🙂

            Hvis du KUN ønsket svar fra Fredrik, så hvorfor ikke bare skrive det? Beklager oppriktig at jeg ikke forsto at du utelukkende ønsket svar fra Fredrik, jeg er definitivt ingen tankeleser og slik jeg forsto kommentaren din var det ingenting som tilsa at jeg ikke skulle kunne svare på denne – spesielt når Fredrik ikke er her og kan svare, og du spør om noe som angår oss begge. Beklager, virkelig!

            1. Ikke en eneste gang har jeg sett at Fredrik har svart på kommentarer under gjesteinnleggene sine. Gikk over noen nå, bare for å være sikker på at jeg husket rett. På et av svarene skriver du til og med Fredrik takker…. hva i all verden? Ikke hjemme akkurat nå? Hvorfor kan han ikke bare svare når han er tilstede igjen?

              Nå virker det bare som det er du som ønsket disse gjesteinnleggene, uvisst av hvilken grunn, for det er dusom svarer og takker. Ikke vet jeg, men vanlig (og normal) høflighet er vel å svare selv på de spørsmålene man får? På meg virker det som om du bare går inn og svarer for han, og ja da oppfører du deg som moren hans, fratar han sjansen til å svare selv. Tror du ikke han klarer det? På meg virker det i allefall merkelig når han ikke kan svare selv på det han legger ut.

    5. Var kjempehyggelig at kjæresten var deg- håpet veldig på det! Dere er nydelige personer begge to og ingenting er bedre enn at dere kan få det til sammen! Masse lykke til ♥️

    6. Mia, det du driver med nå er flisespikkeri og kverulering av værste sort.. Det er vel de som som vet best hvor lang tid de var fra hverandre og ikke du eller noen andre. Så lenge de ikke var kjærester så kan det fint betegnes som de var fra hverandre. Herrefred, kjente jeg fikk en vond smak i munnen når jeg så hva du skrev og tonen det ble skrevet i, du er vel ikke moren hans??. Istedenfor å komme med slik oppgulp kan du heller la være å skrive noe, for i mitt syn ble dette bare idiotisk.
      Man må gjerne være kritisk, men kom da med saklig og konstruktiv kritikk.

      1. Ja, enig med deg! Etter at jeg oppdaget at andre Mia’er kunne være mye mer kristiske enn meg passer jeg alltid å få med M etter Mia, Mia M, for ikke bli forvekslet med Mia…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg