NOAH 3 ÅR: SELSKAPET

Hei alle sammen og riktig god kveld ♥

Jeg er noe halvsliten når jeg skriver til dere nå, men heldigvis sliten på en god måte. Vi har nemlig hatt bursdagsselskap for Noah i dag! Noah fyller 3 år om få dager, og selskapet ble derfor satt til i dag – i og med at vi nå er på den siste helgen før høstferien er over, og at jeg skal tilbake på skolen på mandag. I og med at det ble satt til denne siste helgen i høstferien, var det ikke absolutt alle som kunne komme – men vi koste oss virkelig masse uansett. Gutten vår fikk også mange flotte gaver og enda flere klemmer. Heldige gutten vår, som har fått en så fin dag. Her kommer noen bilder fra dagen vi har gledet oss så lenge til ❤️

De fine muffinsene kjøpte jeg forresten fra samme flinke dame som lagde dåpskaken til begge guttene mine ♥ Hun holder til i Sandefjord og driver Kakeriet. Ikke sponset altså! Bare veldig fornøyd.

Alt i alt et veldig koselig bursdagsselskap, og en svært fornøyd liten, jeg mener stor, gutt på snart 3 år!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg