BARNEVÆRELSET

God ettermiddag!

Om jeg aldri har vært sliten og trøtt før, så kan jeg hvertfall forsikre dere om at jeg har vært det nå! Sov så dårlig i natt at det er nesten trist å tenke på, så får håpe de få timene jeg får med søvn i natt blir bedre ♥. I natt sover jeg hos søskenbarnet mitt, og ser virkelig frem til 40 minutter med tog i morgen tidlig klokka 6! 

Jeg må opp så tidlig fordi jeg skal på sykehuset i vestfold på samtale med jordmor kl 08:00. Tok opp dette med fødselsangst med legen min til og med tidligere enn i uke 12, og det var så lang venteliste at jeg rett og slett måtte vente til i morgen, og da er jeg 19 uker og 5 dager, så dere kan tro jeg har sett frem til denne dagen i veldig lang tid! Vil selvsagt oppdatere dere på hva som skjer videre etter denne samtalen.

Etter jeg ble gravid så er det ingenting jeg finner mer interessant enn å se på barneværelser (!!) Har sikkert noe med å gjøre at jeg gleder meg sånn til jeg kan innrede Leo sitt ♥ Det er så utrolig mange inspirerende og fine liggende ute på nettet, så jeg har laget en kollasj som jeg kan dele med dere med de fineste barneværelsene jeg har funnet! 

Vi snakkes senere flotte lesere ♥ 

DET BLIR GIVEAWAY PÅ BLOGGEN I MORGEN, SÅ FØLG MED! Føler jeg skylder dere noe etter at dere har fått meg så langt opp på topplisten, har dere noen forslag om hva dere ønsker? ♥ Del gjerne innlegget videre! 

6 kommentarer
    1. Elsker de forskjellige barneværelsene! :-)) Sender en god natts søvn din vei, slik at du er uthvilt til samtalen du skal ha med jordmor imorgen.
      Babyting, slik som Rebecca nevner ovenfor hadde vært veldig spennende!
      Ønsker den en kjempe fin uke og noen fine dager fremover, Jessica. <3
      Mange klemmer fra,
      mammaglede

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg