LEILIGHETEN MIN

God ettermiddag alle sammen!!

Jeg våknet for en liten stund siden av et mareritt da jeg ble tatt av et snøskred. Herlig altså. Drømmene mine er nesten det jeg har merket størst forskjell på i forhold til hvordan det er når jeg ikke er gravid, og hvordan de ble etter jeg ble gravid. Snøskred, at jeg får kattunger (jepp, du leste riktig), at jeg adopterer en haug med hunder, blir forfulgt og nesten drept av noen også plutselig er vi bestiser og spiser på mcdonalds. Ja, det er faktisk sant. Noen kvelder er det nesten så jeg ikke tør å legge meg..

Har fått en del spørsmål om jeg kan vise dere leiligheten jeg bor i nå, og siden jeg fant igjen en del bilder fra jeg nettopp hadde flyttet inn så tenkte jeg at jeg kunne vel gjøre det. Hadde egentlig ikke tenkt til det fordi det er så lite her, og da er det så lite å vise frem, men siden det er så etterspurt så ombestemte jeg meg. Her har jeg bodd siden Juni, og som sagt så flytter jeg og Fredrik så fort det dukker opp noe på Finn som passer oss og lille Leo ♥ Dette er en hybelleilighet, på litt over 20 kvadratmeter, så det er absolutt veldig lite og trangt, og vi gleder oss til å flytte, selv om det har vært koselig og lærerikt å bo på et så lite sted også. Jeg fikk ikke “innredet” hybelen slik jeg ville (og slik jeg skal med den neste leligheten vår) fordi det allerede nesten var fullt møblert her, så jeg har kun kjøpt pyntetingene.

Ha en kjempe fin søndagskveld videre dere! Og del gjerne innlegget mitt videre ♥ Tusen takk for alle fine ord!!

23 kommentarer

Siste innlegg