PÅ ØNSKELISTEN

Goood morgen alle sammen ♥ 

Og de av dere som kjenner meg lurer sikkert på om det har klikket for meg, ettersom jeg er våken klokken 6 om morgenen. Neida, det er kun pga Leo har sparket så at det har vært umulig å sove. Tror jeg ga opp for en halvtime siden. Tenkte også at jeg skulle hamstre noen kjæreste (eller muligens husmor)-poeng og ta meg en tur på butikken for å kjøpe frokost på sengen til Fredrik. Flinke, snille Fredrik som holder ut med meg! Neida. Joda..

Ettersom det er så sinnsykt mye snakk om graviditeten på bloggen (jada, jeg har jo en mammablogg), tenkte jeg å  vise dere hva jeg ønsker meg av klær til meg selv. Jeg har nemlig ikke kjøpt meg et eneste klesplagg siden jeg ble gravid, tro det eller ei. Eller jo, en ytterjakke som var ytterst (hehe) nødvendig, men ellers, ikke et plagg. Jeg elsker klær, og jeg sjokkerer både de rundt meg og meg selv når jeg nevner dette. Jeg er en typisk nettshopper, hater riktig nok ventetiden, men vil mye heller nettshoppe enn shoppe i “ekte” butikker. Derfor har det skjedd at jeg har torturert meg selv litt ved å gå inn på favoritt nettsidene mine når det kommer til klær, bare fordi jeg vet at jeg ikke kan kjøpe meg noe. ENDA. Jeg prøver å spare så mye penger som mulig, slik at jeg kjøpe alt Leo trenger (og litt til) før jeg begynner å handle inn til meg selv. Heldigvis har jeg klart meg overraskende bra på de klærne jeg har hatt, og mammaklær er absolutt ingen nødvendighet for meg! Føler heller ikke at det er noen poeng i å kjøpe meg klær nå, vil jo ikke kunne bruke de før April uansett!

 

Vinrød kjole fra missguided ♥ Rød kjole fra missguided

Bukser fra weightless i blå og mørk denim ♥ Jeg elsker disse buksene! Kunne til og med bruke den ene jeg har til uke 20 i svangerskapet, nå må jeg riktig nok ha knappen åpen om jeg skal ha den på, men overraskende at jeg kunne bruke den såpass lenge. Den er jo ikke akkurat laget til gravide!


Bodysuit fra hauteandrebellious ♥ Kjole i dun rosa tone fra Nelly


Lilla strikkegenser fra Missholly ♥ Mintgrønn genser fra Missholly


Hvit jumpsuit fra Missholly ♥ Ferskenfarget jumpsuit fra Missholly

Da drar jeg avgårde på butikken, vi snakkes senere i dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg