VERDENS VERSTE MOR?

God kveld alle sammen ♥ Beklager for dårlig oppdatering i går og i dag, reiste hele dagen  i går og mobilblogging er helt umulig med den ødelagte iphonen min! Skal sørge for å oppdatere dere bedre dagene fremover!

Det finnes visst ikke bare dårlige mødre når det kommer til mennesker! Jeg vet ikke om dere husker at jeg skrev om det, men katten vår som bor hos foreldrene mine fikk kattunger for 4 uker siden. Vel, det viser seg at hun ikke klarer å ta vare på kattungene, klarer ikke gi dem mat, og viser ikke interesse ovenfor dem. Utrolig trist, og ikke minst vondt å se, og vi har fundert på hvorfor hun ikke vil/ ikke klarer dette. Vi har hatt kattunger helt fra jeg var liten, og dette er første gangen noe slikt skjer. Vi har funnet ut at hun ble gravid ganske ung, og at det kan være noen instinkter som ikke helt er der. Foreldrene mine har derfor kjøpt inn kattemorsmelkerstatning (ja, det finnes faktisk!) og vi må gi dette til kattungene på flaske. Herregud så glad jeg er for at de ble født inne hos mennesker, hvis ikke hadde de mest sannsynlig ikke overlevd.

 

Ellers er jeg endelig i Gjøvik, har kost meg siden jeg kom hit og har planer om å treffe noen av vennene mine mens jeg er her. Forresten, jeg har fått tilbud om en sponset giveaway, en personlig almanakk! Hva tenker dere? Kommer konkurranse i løpet av de neste dagene ♥

 

Del gjerne videre ♥

7 kommentarer
    1. Så utrolig nydelige kattungene var da 🙂 Veldig trist når det skjer sånn altså, men om de blir gravide for unge så har de som du selv skriver ikke de følelsene for å ta vare på babyene sine 🙂 Opplevd dette selv med kattungene til venninnen min, å det var tøft altså å gi de mat og vaske de å sånn 🙂 Men det var kjempe kos da 🙂 Kos deg kjempe masse i Gjøvik 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg