VINN PERSONLIG ALMANAKK!

God morgen alle sammen ♥

Nå har jeg akkurat våknet, og skal straks hoppe i dusjen før jeg drar bort på kafeen til mamma for å spise lunsj! Senere i dag skal jeg treffe bestevennninna mi, så gleder meg masse!

I dag kan jeg glede dere med en giveaway! Jeg vet jeg har vært treig med den andre giveawayen, men jeg har glemt premien hjemme i Gjøvik, så den blir sendt til vinneren før Jul! Denne konkurransen avsluttes lørdag den 6 Desember, slik at jeg også får gitt vekk denne før jul!

Dere kan altså vinne en egendesignet personlig almanakk fra personligalmanakk.no. Dere lager den selv, designer den selv, og får den sendt rett i postkassa.  Alt av farger, bilder og kolonner i almanakken er det du som bestemmer. Kjempefint å bruke som skoledagbok, treningsdagbok, familiekalender, egen kalender, egen dagbok, ja, alt mulig! Jeg er kjempeglad jeg fikk denne muligheten til å gi noe til dere! 

Det dere må gjøre for å være med i konkurransen er å dele bloggen min videre på facebook, og legge igjen navn og epost-adresse som jeg kan kontakte dere på ♥




For flere inspirasjonsbilder kan dere følge @personligalmanakk på instagram eller sjekke ut facebooksiden deres HER!

HUSK Å DELE VIDERE ♥ Ha en kjempe fin dag!!

37 kommentarer

Siste innlegg