EN NY START

Hei alle sammen ♥

Nå har vi ENDELIG, 27 dager etter å ha flyttet inn, fått oss Internett. Jeg priser Gud og høyere makter for at brebåndet kom i posten i dag, for jeg vet virkelig ikke hvor mye lenger jeg hadde holdt ut. Høres så teit ut, men man vet hvert fall å sette pris på ting når man har gått lenge uten det. Det skal være sikkert!

Jeg har jo blogget litt av og på i flere måneder nå, og det er det endelig stopp på nå! Skal oppdatere mye mer nå, nå som jeg har tid og mulighet til å virkelig la bloggingen bli prioritert. Kjempe koselig å få meldinger fra lesere som har savnet innleggene mine, for det setter jeg så stor pris på, og det gjør meg så glad. Ingenting er bedre enn å høre at dere liker innleggene mine og at dere setter pris på bloggingen min. 

Det er enda litt kaos i leiligheten, vi mangler enda møbler som jeg har bestilt, men som ikke er kommet helt enda. Vi trives veldig godt her vi bor nå, det er nydelig utsikt og god plass (hvilket er litt uvanlig for meg som har bodd på 20 kvadratmeter de 6 siste månedene). Sentrum er kun et steinkast unna, noe som vi også så på som litt viktig ettersom Fredrik ikke er kommet ordentlig i gang med lappen enda. Leo sitt rom er også snart ferdig, og jeg er såå fornøyd! Gleder meg til å vise dere. 

Det er kun 55 dager igjen til termin, noe som er kjempespennende! Under 2 måneder. Jøye meg. Dagene raser forbi nå, og vi gleder oss kjempemasse. Selv om ikke alt er på plass enda så har vi i det minste alt på plass til Leo. Det eneste jeg mangler å bestille nå er reiseseng, og den er strengt tatt ikke nødvendig før han er noen måneder uansett. Føles veldig godt!

32 uker og 4 dager i dag ♥

 

Litt av utsikten på kvelden! Veldig dårlig bilde, jeg vet. Iphone ville ikke samarbeide, så da måtte jeg ta det jeg la ut på insta for en liten stund siden.

Litt av utsikten på morgenen! 

 

Hva synes dere forresten om det nye designet mitt? Dyktige Ida Johanne (Direktelink) som har laget det til meg ♥ Vil råde alle til å ta seg en tur innom bloggen hennes, hun har også flotte gratisdesign til dere som eventuelt skulle mangle det!

 Vi snakkes!

12 kommentarer
    1. Yes, endelig at du er tilbake til bloggen din! Vi savner deg så masse! We miss you! <3
      Nye designet var veldig fint!

    2. Velkommen tilbake Jessica! Det er så hyggelig å se et nytt blogg innlegg fra deg. Du virkelig stråler på bildene med den flotte babymagen og jeg håper du og lille Leo har det bra begge to! <3 Er så godt å høre at dere har kommet dere på plass i den nye leiligheten! En flytteprosess er jo en svært omfattende jobb og kan være tungt og litt vanskelig, spesielt når man tar det til betraktning at alt gjerne blir tyngre når man er gravid. :-))
      PS. Liker svært godt det nye designet/headeren, det ser veldig bra og gjennomført ut!
      Ønsker deg og lille Leo en riktig fin Tirsdag kveld videre. <3
      Klemmer fra mammaglede

    3. mammaglede: Tusen takk, mammaglede! Så utrolig koselig å høre fra deg, og takk for fine ord. Vi har det kjempefint, håper du og den lille jenta deres har det fint også.

      Ja, det er litt av et styr! Håper jeg slipper å flytte på en stund nå, utrolig slitsomt, spesielt når man ikke kan hjelpe til stort selv med tanke på tunge løft osv.

      Ønsker deg også en kjempefin dag videre <3 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg