LEILIGHETEN VÅR

Hei, dere!

 

I dag skal jeg til Gjøvik for å besøke familien min, samt feire bursdagen til moren min på lørdag. Fredrik blir hjemme i leiligheten vår i helgen mens jeg er bortreist, så det blir kun jeg som reiser denne gangen. Vi har jo tross alt godt av å være litt fra hverandre også!

Siden det er så mange som ønsker å se bilder av hele leiligheten, tenkte jeg å vise dere den i dag. På disse bildene hadde vi ikke startet å innrede en gang (tatt før vi i det hele tatt flyttet inn) men tenkte det kunne være morsomt å se hvordan den så ut før, og at jeg da igjen legger ut bilder av den når vi er ferdig med å innrede. Om dere ønsker det da, så klart!

 

 

Deler av stuen og inngangspartiet.

deler av utsikten fra stuen.

 

Deler av badet.

 

Deler av badet og gangen inn til soverommene og kjøkken/stue.

 

Kjøkken og deler av inngangspartiet og gangen inn til soverommene.

Om dere ønsker å se mer av nyere bilder av leiligheten (der den der delvis møblert) kan dere se innleggene HER og HER. Rommet til Leo har jeg ingen “før” bilder av, men rommet hans har jeg vist dere på bloggen tidligere, og innlegget finner du HER.

Ellers i dag har jeg følt meg litt dårlig, men regner med at jeg føler meg bedre utover dagen. 6 uker igjen til termin i dag er det også ♥ Forresten, intervjuet jeg gjorde med Østlands-posten er ute på nettsiden deres, og dere kan lese det HER! Det er også en egen side med intervjuet i papirutgaven!

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger så langt, jeg setter så stor pris på alt dere tar dere tid til å kommentere i kommentarfeltet ♥ Vi snakkes senere!

11 kommentarer
    1. hvorfor skal du haste deg til å bli mamma i alder av 16??? snylter på nav for å kunne bo og leve, som andre mennesker sliter ræva av si for å sponse dere med? det er ikke mye greit. sikkert koselig med unge, men når hverken pappa og familie er i bildet er det ikke så mye å skryte av. Legg ned bloggen og bli moden!

    2. hvorfor?: jeg ble gravid til tross for riktig bruk av prevensjon, og visste at om jeg fjernet det ville jeg ikke fått muligheten til å få det samme barnet igjen. har Ingen verdens ting med hastverk å gjøre??

      Får ikke en eneste krone av NAV 🙂

      Bor sammen med barnefar og har et stort støttende nettverk rundt meg (inkludert min egen familie)

      Så pinlig for din del. Du burde vite hva du snakker om før du uttaler deg, anonym. Og nei, kommer ikke til å legge ned bloggen, spesielt ikke når du sier jeg skal.

    3. Fin leilighet 🙂 Koselig at du skal til Gjøvik til familien din i helga å kose deg, mens Fredrik skal være hjemme i leiligheten deres, dere har nok godt av å være fra hverandre litt i blant ja. 🙂 Kos deg /dere 🙂
      God helg 🙂

    4. haha, hvorfor nekter du på at NAV hjelper deg? Det gjør de jo til alle unge på din alder som blir mama, voks opp i hodet ditt og lær deg norges system. det er PiNLig å lese om unge mødre som 16 år, bli moden og kom deg vekk fra blogg.no. Du og ungen trenger å lære dere noen ekte og holdbarige verdier her i livet hahah FLAUT!

    5. hvorfor?: jeg får jo ikke en krone av NAV? Ikke en eneste krone, og det får jeg ikke heller 🙂 ring dem og hør om du ikke tror meg. Kun aleneforsørgere som får det 🙂 ha en kjempe fin lørdag, og takk for at du besøker bloggen min! Ikke glem at du hjelper meg opp på listen.

    6. Gud så fin leilighet!! Hvor mye betaler dere i måneden? 🙂
      Ser etter leilighet selv, så er litt nysgjerrig på hvor mye jeg må forberede meg på å betale i måneden. 🙂
      Stå på videre Jessica , tro meg, jeg vet hvordan det er å være gravid som så ung, du er sterk ❤️

    7. Dere som sier hun snylter på NAV burde sjekke opp fakta før dere slenger med kjeften! Det er aleneforeldre som får penger, hvis man har samboer får man kun barnetrygden som ligger på under 1000 kr i mnd.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg