HENTESETTET

Hei, og god formiddag dere ♥

I går kom familien min helt fra Gjøvik for å hjelpe oss med å ordne det siste i leiligheten, samt å treffe og tilbringe tid med oss, og mamma hadde med hjemmestrikket hentesett (+ litt ekstra) fra den alt for snille fadderen til Leo! Derfor tenkte jeg å vise dere dette i dag. Så utrolig nydelig!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og en liten vest og et ekstra sokkepar!

 

Vi er såå takknemlige! 

Ellers er jeg i bedre form, og vi skal straks i gang med å starte ordentlig med soverommet vårt. Vi har allerede fått opp gardinene på Leo sitt rom, og det ble kjempefint! Det er et vindu under det store vinduet på rommet hans (hvilket jeg glemte da jeg kjøpte gardinene) Så jeg kjøpte litt for korte gardiner til begge vinduene, men det dekker hvert fall det største godt! Tenkte å vise dere senere sammen med soverommet vårt. Vi må mest sansynelig ut å kjøpe nattbord i dag, ettersom det er det eneste vi mangler på soverommet vårt, men ellers blir det stort sett rydding i klær og å sette opp møbler. Gleder meg til å vise dere!

 

Ha en kjempe fin lørdag (og valentine’s) så snakkes vi ♥ Del gjerne!

 

6 kommentarer
    1. du virker reflekter til å være så ung:) og så fint at dere er to om det og holder sammen. men lurer på hva syntes foreldre ( besteforeldrene) om navnevalg? hvorfor valgte dere det navnet? Hva tenker du at navnevalg kan reflektere hvor gamle foreldrene er og hvilken familie bakgrunn og utdannings klasse de tilhører ? Ha en fin valentines day!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg