UKE 36

God ettermiddag ♥

I dag våknet jeg rundt halv ni, og har siden da blant annet vært i byen og kjøpt litt pynt til hyllene våre i stuen, noe som ble veldig bra! Telenor var også her tidligere i dag for å ordne nettet vårt, da vi måtte bytte fra en annen leverandør, og endelig er det ordentlig i orden. Gud så mye styr! Håper jeg har nevnt at mine yngre lesere bør vente med å flytte ut? haha, neida. Eller joda, delvis. Veldig mye ansvar og du lærer deg virkelig å sette pris på ting (Kjøleskapet fyller seg faktisk ikke opp av seg selv blant annet..) Men angrer ikke et sekund på at jeg flyttet ut i sommer, og det tror jeg ikke at jeg kommer til å gjøre i fremtiden heller!

Jeg er også i uke 36 i dag! SÅ spennende med 31 dager igjen til termin, og hvis tempoet fortsetter slik det gjør nå, vil det nok gå mye fortere enn hva jeg og Fredrik vil klare å følge med på. Men vi koser oss og nyter hver dag, det tror jeg er viktig i tiden før babyen kommer.

 

 

Vi var så heldige å få fine gardiner til soverommet vårt av tanta mi! Men som dere kan se mangler det fortsatt til stuen, så det må jeg få ordnet om ikke alt for lenge. OG sengekant til vuggen i stuen. Haha

Nå lagde jeg middag for en god stund siden, og Fredrik skal om ikke alt for lenge avgårde til noen venner! Jeg skal slappe av, rydde litt og ordne resten av kvelden. Redebyggingen er startet for alvor, og jeg tror faktisk ikke det er så lenge til vi får møte ham. Men det er nå kun magefølelsen min! 

Husk forresten at dere kan følge meg på Mammasom16 på instagram for ytteligere oppdateringer og bilder når nye innlegg på bloggen er ute! Ellers håper jeg alle får en flott fredagskveld! Vinterferien er nå over for Fredrik sin del, men ønsker alle som har fått vinterferie i dag en flott ferie! Så snakkes vi ♥

9 kommentarer
    1. Legger merke til at du skriver: HAHA! Etter mange setninger!
      Ikke frekt!! Men det er ikke nødvendig 🙂
      Liker veldig godt bloggen din!
      Følger spent med 🙂
      Lykke til med innspurten 🙂

    2. Åh, så fin sofa! Hvor er den fra? 🙂 Det er virkelig sant det du skriver om kjøleskapet. Er 22år og bor alene, men GUD hvor deilig det er når mamma kommer på besøk og fyller opp både kjøleskap og kjøkkenskap. Det er luksus det! 🙂

    3. Det er bra 🙂 var ment som positiv kritikk. Anna R (mammabloggeren) gjør dette hele tiden! Jeg blir sprø! Hihi!!:-)) bare legg merke til det neste gang!! :-))

    4. Blir imponert over deg jeg. Kommer til å følge bloggen din. Mye inspirasjon!! 😊… Titt gjerne innom min blogg også😊.. Jeg er gammel nok til å
      være mamma’n din, men da jeg var 16 var jeg ikke like voksen som deg 😊

    5. Rangelica: Så utrolig koselig å høre! Og tusen takk for at du la igjen en kommentar 🙂 Tar meg mer enn gjerne turen innom bloggen din!

      Morsomt at du vil følge med videre, tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg