DU VET DU ER GRAVID NÅR..

– Du sitter å gråter fordi du får så dårlig samvittighet over hver minste ting

– Du minuttet etter å ha kastet opp forteller samboeren din hvor lyst du har på sjokoladeis 

– Du går på jakt i skapene etter noe godt.. HVER KVELD

– Du blir rent oppgitt når du mister ting på gulvet, siden du vet du ikke har sjans til å få det opp igjen

– Du ikke rekker å komme deg ut av badet før du må på toalettet igjen

– Du ser babyer og gravide over alt

– Du ender opp med å kjøpe 1 kg godteri når du egentlig skulle på butikken for å handle middag

– Du gråter av filmen du pleide å le av

– Du må ta pause i trappen etter 3 trappetrinn fordi du blir så tungpustet

– Du ikke rekker å tørke tårene dine før du ler igjen

– Du holder pusten hver gang du åpner kjøleskapet

– Du gråter av 90% av reklamene som går på tv fordi de bare er sååå rørende og/eller triste

Herregud så mye jeg lo da jeg skrev dette innlegget! Så for leserene mine som ikke er gravide, dette er altså en smakebit på hvordan det er å være gravid (Man kan muligens gange det med 1000)

God formiddag, dere ♥ Jeg sto opp i 9-tiden og har nylig dusjet. Fredrik kom for ikke så lenge siden hjem fra butikken, så nå skal jeg snart starte på litt lunsj til oss! Formen i dag er ganske bra, litt småkvalm og plaget med kynnere som stadigere kommer og går, men ellers helt fin! Det er så utrolig deilig med lørdager, og her i Larvik er det nesten en slags vårfølelse ute! Det skulle man jammen ikke tro med tanke på at vi kun er i februar. Været er hvert fall helt nydelig, og jeg ser frem til en koselig dag og en enda koseligere kveld med taco, film og kjærestetid.

 

(Når jeg ser disse bildene innser jeg hvor mye jeg trenger neglelakkfjerner, uff!)

Leo er ellers superaktiv i magen, og ingenting gjør meg mer glad (og for ikke å glemme, mindre bekymret!) enn det, noe som er veldig godt de resterende ukene av svangerskapet. Det er heller ikke til å legge skjul på at magen har vokst noe veldig de siste ukene, og det fikk jeg bekreftet når jeg var ute å handlet litt babyting i går. “Det er bare èn, eller?” spurte butikkdamen meg. Joda, takk for den. Følte meg ikke stor nok fra før, altså!

Håper dere nyter denne lørdagen like mye som meg, så snakkes vi om ikke alt for lenge ♥

5 kommentarer
    1. Har tenkt på og lage slikt innlegg lenge 😀 er artig og kunne dele de rare sidene ved å være gravid haha!
      Takk for en god latter 😉 ha en fin kveld

    2. Haha.. kjenner meg veldig godt igjen. Husker jeg løp mellom badet og kjøkkenet hver gang jeg skulle lage matpakke..ble så utrolig kvalm av visse matlukter. Lykke til med fødselen! 🙂

    3. Hahah, jeg er bare i uke 18, og føler at jeg ikke gjør annet enn å grine :p Helt fantastisk frustrerende!
      Her igår skulle jeg hente ved, og siden jeg ikke skal bære så tungt, så har jeg vedposen bundet på en rattkjelke.. posen veltet såklart, så jeg bare satt meg ned i snøen og grein for megselv mens jeg kastet ved rundt meg :p
      20 år og sutrer over en veltet vedpose… yesda

    4. haha, nå lo jeg jammen meg godt! Nesten så jeg savner litt de tingene der! Men samtidig er jeg så utrolig glad for å slippe å være gravid lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg