ALT KLART

Heihei, og god søndag dere ♥

Har ikke helgen gått fort? Det gjør den forsåvidt alltid.. Alt for fort! 

Jeg våknet opp til strålende sol allerede klokken 9, og litt i sjokk etter de fortsatt ganske ekstreme marerittene og drømmene mine. Men jaja, ingenting er bedre enn å våkne opp til fint vær hvert fall! Jeg brukte store deler av gårsdagens kveld til å rydde og vaske, tro det eller ei, og det var ekstremt godt å stå opp uten å tenke på at jeg hadde noe husarbeid jeg skulle gjort. 

Fredrik og jeg gikk oss også en tur i går kveld for å hente startpakken min fra Libero (noe jeg egentlig skulle gjort for en stund siden) Så derfor tenkte jeg å vise dere hva denne inneholdt i dag. 

 

 

Våtservietter ♥ Truseinnlegg ♥ “Gode råd” minibok ♥

 

Bleier til nyfødte ♥ Ammeinnlegg ♥
 

Baby olje ♥ Baby wash ♥ Bleiekort ♥ Bind ♥ En liten leke ♥

Nå er alt klart til Leo kommer! Vel, okei, nesten da. Men moren min kommer hvert fall hit i helgen så vi kan dra til drammen for å ordne vognen. Og da – er virkelig alt klart. Og det er virkelig godt å tenke på! Lille hikker konstant i magen nå, starter turne-show rett før jeg skal sove, jeg sover med halsbrann-tabletter på nattbordet (som jeg forresten må knaske konstant), og jeg tror muligens Fredrik begynner å bli litt smålei av det svingende humøret mitt. Med andre ord; det hadde ikke gjort meg noe om Leo bestemte seg for å komme nå. 

Resten av dagen vil bli brukt til kos, film og god mat! Skal prøve å få tvunget med meg Fredrik ut etter hvert også. Håper alle får en flott søndag, så snakkes vi ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg