LURER DU PÅ NOE?

Heihei, og riktig god morgen til dere! ♥

Jeg sto opp ganske tidlig i dag, og er egentlig ganske trøtt. Fredrik er syk i dag, så skal ta litt ekstra vare på ham og straks lage litt kaffe og lunsj til oss. Det er allerede onsdag, og tiden går som nevnt veldig fort! Det var jo nesten akkurat fredag? Jeg er hvert fall i uke 37(!!) på fredag, og nå skremmer det meg litt hvor langt jeg er kommet i svangerskapet. Tenk at om en liten måned er magen borte?

Som jeg nevnte i går har jeg fått en del nye lesere med tiden, og tenkte derfor å ha en spørsmålsrunde! Dere kan spørre meg om hva dere måtte lure på, så skal jeg svare i et eget innlegg om ikke så veldig lang tid. Jeg har jo vært ganske klar på at jeg ikke ønsker å ha noen typisk rosablogg, men en ærlig og åpen blogg rundt det  å være ung forelder, og alt som måtte følge med. Dessuten synes det er viktig at alle nye lesere også får muligheten til å “bli kjent” med meg, så skal derfor svare dere så ærlig og godt jeg kan. 

 

 

Uke 28 ♥ Åh, føles jo ut som det var i går? Magen har hvert fall blitt ekstremt mye større!

 

Jeg har snart blogget fast i en måned allerede, har det ikke gått fort? Gleder meg til mange måneder fremover med blogging, og gleder meg veldig til avsløre en liten hemmelighet for dere om kort tid! Åh, jeg er så spent. Husk at jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger på hva dere ønsker å lese mer om, jeg vil selvsagt ta ønskene deres i betraktning. Bloggen har virkelig blitt en stor hobby i det siste, og jeg er veldig takknemlig for at dere ønsker å lese den. Til tross for at det faktisk er mye jobb (tro det eller ei) og mange forventninger, liker jeg det veldig godt, og håper jeg kan fortsette i lang tid fremover ♥

Ellers skal vi på middag til tanten min senere i dag, hvilket blir kjempekoselig! Får håpe Fredrik er blitt litt bedre innen den tid. Resten av dagen går til litt bloggplanlegging og avslapning. Ha en flott onsdag da, dere!

27 kommentarer
    1. Kan du lage en “Blogg-Snapchat”? så du kan legge ut bilder fra dagen der og vi får bli enda bedre kjent med deg! 😀

    2. Hvordan reagerte du og familien når du fikk vite at du var gravid?
      Hvordan tror du det kommer til å gå når lille Leo kommer til verden?
      Har du er godt forhold til faren?
      Syntes du er veldig sterk som går igjennom dette i en så ung alder! Stå på videre 🙂

    3. Hva syntes foreldrene dine om at du i en alder av 16 år flytta hjemmefra for å bo med kjæresten?
      Har du og Fredrik vært sammen lenge?

    4. Når du ble gravid, tenkte du mye på hvordan du skal gjøre det med penger?
      Hvordan fikk du rå til å flytte for deg selv, av alder 16?
      Kan du svare på video?
      Hvem kommer til å sitte barnevakt for barnet etterhvert?
      Hva skal du gjøre når barnet har blitt litt eldre, skal du ut i jobb?
      Hva vil du jobbe som?
      Har du fått noen venner i Larvik? åpen for å få nye venner?
      Kunne du blitt venn med en som var 1 år yngre, eller 2 år yndre en deg?
      Når barnet kommer, kan du lage noen videor da?
      Hvordan er du som person, er du stille eller sjenert?

    5. Hvor ofte ser du foreldrene dine?
      Er du ofte i byen?
      kommer du til å vise Leo fram?
      Når ble du sammen med Fredrik?
      Hvordan har det gått med penger? Og hvordan tjener du dem

    6. Hva har du lyst å jobbe som i fremtida?
      Ønsker du å få flere barn i de nærmeste årene, sånn at Leo får jevnaldrende søsken?
      Kan du lage et blogginnlegg der du forteller hva du gjør hver time?
      Kan du lage et “50 spørsmål” innlegg slik som feks. fotballfrue har gjort?
      Kan du fortelle litt om deg selv som kanskje ikke vi vet?

    7. Hvordan skal du ta igjen vgs og når? Skal du ta igjen de tre årene, eller ta kurs? og hva skal du gjøre når du er ferdig med vgs?
      Hva skal Fredrik etter vgs? Skal han i millitæret, på høyskole o.l. langt borte, eller bli hjemme med deg og leo?
      Har du noen venner i Larvik?
      Hvordan reagerte de på den nye skolen om at du var gravid?
      Brukte du p-piller eller kondom med fredrik eller hadde dere ubeskyttet sex?
      Når tenker du å flytte ut fra leiligheten og inn i et større sted, hus?

    8. Når fortalte du vennene dine at du var gravid, og prøvde du å skjule det?
      Når begynte du å få gravidmage?
      Hva veide du får graviditeten og hva veier du nå?
      Når har du bursdag?

    9. Har du gjort noe for å ikke få strekkmerker, brukt noen produkter eller et eller annet, eller har du bare vært veldig heldig? Har lyst på alle råd jeg kan få hvis du har noen, for er ikke særlig fornøyd med kroppen min fra før og vil jo helst ikke at den skal bli noe “verre”.

    10. Maja: Hei Maja!

      Jeg har smurt meg inn med krem på magen hver eneste dag, gjerne en fet en fra apoteket! Aner ikke om det har hjulpet eller ikke, men er jo verdt et forsøk 🙂 Jordmoren min mente også at jeg ikke hadde hudtypen til å få strekkmerker, så ligger nok noe i det også tenker jeg!

      Skal uansett love deg at strekkmerker ikke er noen verdens undergang (selv om det kan føles slik når man får sine første) De første jeg fikk på brystene er nå så og si usynelige faktisk! Masse lykke til med svangerskapet <3

    11. Tusentakk for tipset, skal prøve det ut! Har allerede en kjempegod krem fra apoteket som er veldig fet ettersom jeg plages med eksem, så skal prøve ut den på magen også og får håpe det funker for meg også 🙂 Tusentakk, lykke til du også med fødsel og tiden etterpå, har stor tro på at du vil takle det kjempefint etter det jeg har lest på bloggen tidligere! 🙂

    12. Hvordan støtte får du? (Økonomisk)
      Er selv med barn og er 18 år, bf jobber, men får ingenting av støtte fra NAV eller noe. Har ikke råd til noe, mens dere har jo en sinnsykt fin leilighet og har råd til mye ser det ut som :O

    13. Hvordan fortalte du det til resten av familien og hvordan tok dem det, og hvordan ble det tatt imot? Syns du er kjempe tøff og håper virkelig det går veien for deg/dere 🙂 🙂

    14. Hvordan er det med venner? Fått deg noen i Larvik eller er det vanskelig når du ikke går på skole?

    15. Hvor gammel er Fredrik?
      Hvordan har du tenkt til å gjøre det med skolen etter fødselen?
      Har du bodd i Larvik lenge? Evt, hvem skoler har du gått på?
      Syntes du er utrolig tøff som velger å skrive om alt dette, masse lykke til med fødselen! 🙂

    16. Hei 🙂
      Sprørsmållll til dg :))
      1. Hvor stor aldersforskjell vil du ha mellom Leo og ditt neste barn hvis du har lyst på flere?
      2. Gleder søstrene dine til og bli tanter så tidlig? dt er jo spennende med barn spesielt for tanter.

    17. Føler du seg komfortabel som gravid eller er det litt vemmelig?
      Føler du at livet ditt har blitt revet opp litt etter at du ble gravid? Jeg tenker på at du ikke kan være lenge ute med venner siden den lille må sove eller russetida og at du henger langt bak med skole og ikke kan dra på fester med det første du fyller 18?
      Anbefaler du i en alder av 16 om å ikke bli gravide eller at de ikke trenger å beskymre seg så lenge dem er beviste på hva dem skal eks(skole) osv…?
      Hvis en 16 år gammel jente føler deg moden nok til å få barn og ta på seg dette ansvaret, ville du stoppet denne personen eller latt hun ta det valget? Er det bra/dårlig?
      Hadde vært fint med svar!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg