50 SPØRSMÅL

Heihei, og god ettermiddag (tidlig kveld?) til dere alle sammen!

For en fin dag! I dag har jeg vært på kontroll hos jordmoren min og sjekket at alt sto bra til med Leo, hvilket det gjorde, og har nå endelig fått satt meg med litt tid til bloggen og en liten oppdatering til dere! Jeg er i dag 37 uker på vei, og skulle den lille bli født nå regnes han ikke lenger som prematur, med andre ord; en mindre bekymring for den ellers svært bekymrede meg.

Jeg fikk forespørsel om jeg kunne gjøre et “50 spørsmål” innlegg, så da tenkte jeg å gjøre dette nå. Jeg er vel strengt tatt litt sent ute da alle bloggerne allerede har gjort det, men bedre sent enn aldri, eller hva?♥

 1. Hvor gammel er du om fem år? 21 år! Skummel tanke.

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Teller babyen i magen? hehe. Fredrik hvert fall ♥

3. Hvor høy er du? Jeg er 160 cm lav

4. Hvilken film så du sist? White chicks! Hysterisk morsom

5. Hvem ringte du sist? Min kjære mor!

6. Hvem ringte deg sist? Min kjære mor, igjen!

7. Hva stod det på den siste smsen du fikk? «OK det 🙂 Går litt opp og ned vettu…»

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms? Folk jeg kjenner; ringe. Folk jeg ikke kjenner; sms.

9. Hva er ditt favorittsted? Rommet til Leo 

10. Hvilket sted foretrekker du minst? Gynekolog-stolen

11. Når så du moren din sist? Snart to uker siden.

12. Hvilken øyefarge har du? Jeg har lyseblå øyne

13. Hvilken julesang er din favoritt? Feliz navidad! haha, neida, jeg vet faktisk ikke. Jeg elsker julen, men har aldri hatt noen favoritt-julesang

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? Gift!

15. Når våknet du i dag? 07:50 av den grusomme alarmen til Fredrik som han ikke hørte selv.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Forhåpentligvis her i Larvik med Leo og Fredrik, ferdig med utdannelsen min og i et flott, stort hus!

17. Hva skremte deg om natten som barn? Edderkopper med hakkete ben og de skumle hvite figurene i mummidalen! Var det hattifnatter de het?

18. Hvilket Youtube-klipp var det sist som fikk deg til å le? Jeg er så og si aldri på youtube, ved mindre jeg ser blind auditions fra The voice USA!

19. Hva er din beste egenskap? Det tror jeg må være at jeg er omsorgsfull.

20. Hva er din verste egenskap? At jeg er sta!

21. Sover du med eller uten klær om natten? Som oftest uten!

22. Hvor mange puter har du i sengen? 4, to hotellputer og 2 vanlige

23. Hva er det rareste du har spist? Brødskive med brun saus (Jepp, dette var under graviditeten)

24. Har du stasjonær eller bærbar data? Har en bærbar!

25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? ♥ Sokker ♥

26. Hva hører du på akkurat nå? Fredrik som klager over at maten jeg lagde ble for sterk


¨

27. Hvilken iskrem er din favoritt? Sandwich!

28. Hviken dessert er din favoritt? Pavlova, eller jordbær med sjokolade.

29. Den største premien du har vunnet? Hm… Jeg vant 100 kr på et flaxlodd her for noen uker siden

30. Liker du kaffe? Tja, jeg kan drikke sort kaffe, men foretrekker med fløte i, eller en mildere variant som for eksempel cappuccino.

31. Hva drikker du helst til frokost? Jeg drikker helst vann, saft eller juice.

32. Hvem var din favorittlærer på videregående? Læreren min i engelsk fordypning og læreren min i engelsk!

33. Kan du spille poker? Jeg var faktisk veldig flink for et par år tilbake, men mulig jeg har glemt litt hvordan man gjør det?..

34. Hva har du spist i dag? Havre velling og hjemmelaget pizza! Samt et par sjokoladeruter, da. 

35. Nevn to historiske personer som interesserer deg? Marilyn monroe og muligens John F. Kennedy

36. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? P3? Husker ikke helt, jeg.

37. Vil du ha barn? Jeg trenger vel ikke svare på denne? Selvfølgelig!

38. Kan du noen andre språk enn norsk? Engelsk.

39. Sover du på en spesiell side? Pleide alltid å sove på magen, men nå kan jeg bare glemme å få til det, så på siden!


 

40. Foretrekker du havet eller basseng? Havet. Helt klart!

41. Hva bruker du helst penger på? Interiør og barneting ♥

42. Eier du dyrebare smykker? Jeg har en diamantring jeg fikk i konfirmasjonen min, ellers går det for det meste i bik bok smykker – men andre ord, ikke veldig dyrebare!

43. Hva er ditt favorittprogram på tv? Etter jeg flyttet ut hjemmefra har jeg vært veldig interessert i boligjakten! Ellers liker jeg masterchef USA veldig godt og ellers andre matprogrammer.

44. Hva skal du gjøre i helgen? Få besøk av mamma, hente vognen vi har bestilt og kose meg masse!

45. Kan du stå på slalåm? Heh. Absolutt ikke!

46. Hvordan imponerer man deg? Ved å være intelligent.

47. Hva slags ringelyd har du på telefonen? Den de fleste med iPhone har!

48. Fortell 5 ting som leserne dine antagelig ikke vet om deg?

1. Jeg er EKSTREMT redd for brann, og tar forhåndsregler til de grader!
2. Jeg holdte på (i følge legene) å bli født i svangerskapsuke 26! Kom allikevel ikke før en uke på overtid da.
3. Jeg er veldig glad i å lage mat, eller, jeg har med tiden blitt veldig glad i det!
4. Jeg elsker skrekkfilmer! Har forsåvidt blitt lite av det i svangerskapet da det resulterer i ekstreme mareritt..
5. Jeg har to søstre! Ei på 18, og ei på 13 år.

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt? Støvsugeren! 

50. Er du sosial? Til vanlig, absolutt! Nå som jeg har vært gravid; nei, veldig lite. 

Synes det er så morsomt med slike innlegg! Håper dere ble litt bedre kjent med meg, hvis ikke tenker jeg å svare på spørsmålsrunden på lørdag eller søndag, så inntil da kan dere stille spørsmål HER! Gud så deilig med fredag, og ikke minst HELG! I kveld blir det biffmiddag her i leiligheten med mamma, også skal Fredrik ut en tur på fotballkveld med kompisene sine. Det blir med andre ord en rolig og koselig kveld for min del, så håper jeg dere alle fikk en knallfin start på helgen! Snakkes om ikke så alt for lenge ♥

6 kommentarer
    1. hva gjør du hos gynekolog når du er så ung? man bruker jo å være rundt 20-25? eller er det fordi man er seksuelt aktiv

    2. Hvilke “tester” tar gynokologen på deg når du er gravid? Har selv vært der, men det grunnet en infeksjon.. fryktelig å sitte i den stolen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg