ET NYTT KAPITTEL

Ja, da var vi her. 1. Mars! Måneden jeg har ventet på i lang tid nå. På hver svangerskapskontroll og ultralyd har nesten alltid termindatoen min blitt nevnt, og den har alltid føltes like langt borte, men ikke nå lenger. Og det er ubeskrivelig godt, for nå begynner virkelig både jeg og de hovne beina mine å bli passe sliten!

Jeg og Fredrik vet jo nå nøyaktig hvor lenge det er til vi får møte babyen vår, men til tross for det har jeg en sterk fornemmelse av at noe skjer allerede før den tid. Og for å være helt ærlig med dere så håper jeg denne følelsen stemmer! Jeg regner med at Fredrik også vil syntes at det hadde vært OK dersom han kom snart, ettersom han snart har holdt ut med både meg (og den ekstreme klagingen min og snakket om hvor jeg har vondt til enhver tid) i 9 måneder.

 

 

 

Vi fikk forresten denne helt nydelige koppen i gave til Leo av moren min!

Men vi klarte det vi, og plutselig innser jeg hvor kort tid 9 måneder egentlig er. Det er jo nada, selv om det ikke akkurat føles slik når du får vite at du skal bli mamma om 9 måneder. For nøyaktig et år siden skulle jeg på drake konsert, og se på meg nå? Høygravid og greier. Jøye meg. Nyt dagen, dere! Plutselig sitter dere der med livene deres snudd på hodet dere også. Ha en flott dag, vi snakkes ♥

11 kommentarer
    1. Så fin blogg! Hvordan får du at du har blogg via foreldre? Er mamma selv, men får ikke til. Kan du hjelpe meg? 🙂

    2. Anonym: mener du side2foreldre? Det er ikke noe man kan ordne selv, man må få forespørsel fra side2 siden de plukker ut hvem de ønsker å ha som side2bloggere 🙂

      Vet ikke om det var det du mente, si ifra om jeg misforsto 🙂

    3. Salam!
      Ville bare svinge innom for å gratulere og ønske deg velkommen i det gode selskap 🙂
      Godt å høre at Side2-stallen nå øker med enda en Larviking. Da er vi 2 😉
      Lykke til med bloggingen fremover og den kommende fødselen. Og du, gjør meg en tjeneste, vær så snill å ikke bry deg om alle de kjøtthue-kommentarene du får her inne. Nå som du har hoppet inn i bloggverdenes eliteserie må du bare regne med at det blir mer dessverre. Misunnelse er en rar greie og de aller fleste på din alder har kommet veldig mye kortere enn deg, både mentalt og fremgangsmessig. Og det kommer du til å få svi for, men det har du vel allerede innsett 😉
      Så uansett, velkommen skal du være. Så sees vi vel på en event noen gang og da skal du få en saftig high five 🙂

    4. Pappahjerte: Hei Peter! Så hyggelig å få en kommentar fra deg!
      Hehe, ja, morsomt å se at jeg ikke er den eneste som ikke bor i Oslo!
      Jeg regner med å få en del ja, vanskelig å la være å svare! Blir vel vant med det med tiden 🙂

      Så hyggelig å høre at du synes det! Hahaha! Ja, man får som oftest det 🙂
      Igjen, tusen takk! Det gjør vi sikkert 🙂

    5. Vet hvordan det er å gå og vente med vond kropp ja 😀
      Men går frtere til dere får møte den lille en man skulle tro

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg