NYE BILDER AV BABYROMMET

God formiddag, dere ♥

Da har vi for en stund siden kommet hjem fra forundersøkelsen på sykehuset og den tok omkring 2 timer. Jeg tok blodprøver, snakket med turnus-, anestesilege og sykepleier. Målte også blodtrykk gjentatte ganger og gikk igjennom en rekke spørsmål og undersøkelser. Vi gikk også gjennom hele operasjonen og hvordan den vil foregå, hvilke type smertelindring jeg vil bli gitt og så videre. Vi snakket også litt om hvordan det vil bli hvis fødselen starter før den avtalte datoen, og litt om tiden etter fødsel. Føler meg veldig trygg og i gode hender, og har fått svar på alt jeg lurte på! 

Formen er fortsatt ganske dårlig, og det er så utrolig kjipt! Men regner med at litt ekstra søvn vil hjelpe i løpet av dagen. Jeg har siden vi kom hjem fått ordnet det aller siste på rommet til gutten vår, og tenkte derfor å vise dere det nå! Jeg er veldig klar over at jeg har delt ekstremt mange bilder av de forskjellige tingene på rommet hans (så dere har lov til å være litt lei altså), men siden det nå er helt ferdig og flere av dere ønsket å se det helt ferdige resultatet så viser jeg dere allikevel ♥ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Senere i dag skal vi på middag til tanta mi, og frem til da skal vi tilbringe tid med mamma før hun drar hjem til Gjøvik igjen senere i ettermiddag! Det er jo allerede onsdag i morgen, utrolig rart hvordan tiden flyr. Nyt dagen, dere ♥

7 kommentarer
    1. Skal han ikke sove inne hos dere? Det første året burde de sove inne hos foreldrene, altså senga hans ved deres,, ikke i samme seng men burde sove på samme rom når de er så små 🙂

    2. Det er ikke nødvendig at barnet sover på samme rom det første året. Da mi var 4 1/2 måned fikk hun eget rom

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg