EN SLITSOM DAG

God dag alle sammen ♥

Åh, for en dag! Har vært så plaget med kynnere og alt mulig rart at jeg for noen timer siden ringte føden, og fikk tips om å ta noen paracet for å se om det roet seg. Roer det seg ikke utover kvelden tenker jeg at vi må dra inn en tur på sjekk, og jordmoren jeg snakket med ville også at jeg skulle komme inn om det fortsatte. Men jeg håper selvsagt at vi slipper det. Allmenntilstanden min er også ganske svekket, har mye hodepine og vondter både her og der, så tenker at jeg legger meg litt til å slappe av og muligens sove om jeg får til det etter middagen.

Når jeg ikke har ligget å bannet for meg selv på sofaen på grunn av vonde kynnere, har jeg funnet frem litt av tingene på rommet til Leo som vi ikke har rukket å henge opp av skilt, bilder, pynteputer og så videre. Jeg var jo egentlig ferdig med å innrede rommet hans, men jeg har en eller annen tilstand som gjør at jeg bare må kjøpe det dersom jeg finner noe i butikkene som jeg tror ville sett fint ut på rommet hans. Egentlig litt dumt, for da blir jeg jo aldri ferdig med å pynte og innrede… Jaja! Har egentlig spammet litt ned med bilder av rommet hans her inne, men ønsker dere å se hele rommet hans når det er helt ferdig? Skrik ut i så fall!

 

Mamma kommer også hit til oss i Larvik senere i kveld, siden vi skal på forundersøkelsen til keisersnittet allerede i morgen tidlig. Skal selvsagt oppdatere dere på det! Huff, dette ble tidenes klage-innlegg fra min side, men det får bare gå. Vanskelig å stille opp poserende på bilder når jeg ligger rett ut! Håper uansett alle får en kjempe fin dag videre ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg