DE SISTE BILDENE AV MAGEN

God dag alle ♥

 Jaja, jeg regner med jeg ikke er den eneste som er littegrann lei av struttende magebilder på denne bloggen nå, dermed tenkte jeg i dag å dele mine siste med dere.

 

 Jeg vil ellers takke til alle som følger meg gjennom bloggen, og dere som sender meg meldinger og kommer med støttende ord. Jeg hadde ikke drevet denne bloggen hadde det ikke vært for dere!

Jeg vil også si tusen takk til alle mine venner og bekjente som har hjulpet meg gjennom denne reisen. Jeg kunne ikke vært mer ydmyk og takknemlig. Støtten har gått over all forventning, og det viser bare hvor utrolig heldig jeg er som har så mange gode mennesker rundt meg. For et år siden lå jeg hjemme på sofaen i Gjøvik, og nå? Nå sitter jeg i egen leilighet med samboeren min og den lille i magen her i Larvik. Ting blir ikke alltid som man tror, nei.

Når jeg startet denne bloggen hadde jeg aldri trodd at jeg kom til å få så mange lesere. Jeg var jo liksom bare en av veldig mange andre unge mammabloggere, og det føler jeg fortsatt at jeg er. Hvorfor leser dere bloggen min? Fordi jeg spammer ned instagram, facebook og alle mulige andre sosiale medier? Neida. Men vit at det betyr masse for meg, og nå som et nytt kapittel snart starter, gleder jeg meg veldig til å fortsette denne reisen med dere. 

Fredrik har akkurat flyktet fra meg i noen timer til en kompis, så derfor nyter jeg bare timene alene. Senere i kveld kommer foreldrene mine helt fra Gjøvik, ettersom det skjer noe veeldig snart nå! Vi snakkes igjen, dere ♥

38 kommentarer
    1. hei, jeg vet ikke om du har funnet et navn til barnet men jeg har noen forslag om vakre uvanlige navn som jeg personlig elsker.
      JENTER:
      Kastanja
      Lucy
      Kate
      Alice
      Iris
      Aria
      Frøya
      GUTTER:
      Henki
      Ezra
      håper du liker disse.

    2. Lykke til <3 og nyt tiden nå, både før og etter fødsel <3 Til tross for din unge alder, ser jeg at du kommer til å bli en fantastisk mamma som har mye kjærlighet og omsorg å gi 🙂 Selv om folk er eldre når de får barn, finnes det alltfor mange som faktisk ikke egner deg! så alder har ingenting å si, kun den mentale alderen 🙂 og jeg blir glad og rørt og se at du har så mye vett i hode og kommer til å bli en fantastisk mor 😀

    3. Maria: Heihei!

      Tusen hjertelig takk! Vi gleder oss så masse her! Er helt enig med deg, alder er faktisk totalt irrelevant i denne sammenhengen. Utrolig koselig å høre at du tror på at jeg blir en god mor! Jeg skal hvert fall gjøre mitt ytterste <3

    4. Du kler virkelig å være gravid! Nyt den siste tiden masse! 🙂
      Før du vet det har du et lite barn i armene 😀 Timene og dagene går nok veldig fort nå, skal du se. Før jeg visste ordet av det hadde jeg plutselig en liten prinsesse i armene 🙂
      Masse lykke til!

    5. Masse lykke til i morgen 😄. Jeg antar nemlig at store ting vil skje i morgen 😉. Nyt tiden, den er dyrbar. Hilsen nybaktmor 26

    6. Antar at ting skal skje i morgen, på måten du skriver på. Vil i så fall ønske deg masse lykke til og håper at ting går veldig bra <3 Nyt tiden med en liten baby, ikke bekymre deg for bloggen. Den er her når har er blitt litt større også. Nyt den dyrebare tiden <3

    7. Lykke til! Jeg ventet tvillinger i en alder av 16 (17 nå). Livet mitt kunne ikke blitt bedre! Selv om jeg ble engle mamma til ei. Det å ha et barn er ubeskrivelig,du forstår ikke før du har et,eller i mitt tilfelle 2! Gled deg,du har mye glede og tårer å se frem til!

    8. Ønsker deg masse lykke til og nyt spebarns tiden!! Den går så utrolig fort! Det ser ut som du blir en kjempegod mamma og stå på videre:) og som noen andre sier her, du er en av de heldige som faktisk kler gravidmagen, selvom du kanskje er sliten i kroppen og ikke føler deg helt fresh er du veldig nydelig!

    9. Kjære Jessica og Fredrik.
      Lykke lykke til med den store dagen som ligger foran dere. Dere er fine, Leo får det bra 🙂
      Hils besteforeldrene som kommer på besøk da 🙂 Varme tanker og klem fra Reidun

    10. Så deg for noen uker siden, du er fantastisk vakker i virkeligheten også! Masse lykke til til dere og måtte dere kose dere kjempe! 😄😄

    11. Så fine bilder – du har virkelig en fin babymage! 🙂 Kos deg med siste rest av graviditeten, lykke til med fødselen! Klem <3

    12. lykke til ^^ Er så utrolig spennende å ha fulgt bloggen din å sett forandringene å det at tiden nærmer seg 🙂
      blir aldri lei av mage bilder foresten! (gleder meg til min begynner å vises så godt! :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg