BARSELGAVER

Heihei!

Så fort påsken har gått! Håper dere har kost dere i ferien.

I dag skal familien min hjem til Gjøvik igjen, og det blir noen uker før jeg ser dem igjen. Kun èn fridag igjen før jeg er “alenemor” fra 08:00 til 16:00 hver dag! Det blir nok slitsomt, men aller mest blir det fint og koselig. Det blir uansett godt med hverdag!

I natt var Leo ganske rolig, og våknet kun et par ganger for å få mat. Han nektet å sove i nestet sitt, så da sov han ved siden av meg fra klokken 6 og utover. Vi spiste deretter frokost, og så litt film, før moren og søsteren min tok med Leo ut på en liten trilletur.

Nå får Leo litt mat av Fredrik, og jeg skal straks i gang med å kle på meg før vi igjen skal ut en tur på Peppes for å spise litt is og nyte den siste fridagen til Fredrik. Jeg er veldig mye bedre i arret, og klarer nå mer og mer for hver dag. Føler meg ikke lenger så begrenset, og det føles ufattelig godt! Har fått et par spørsmål om jeg kan legge ut bilde av arret, og det kan jeg selvsagt gjøre med tiden. Det ser utrolig fint ut hittil, og det er jeg utrolig glad for

Jeg spurte uansett her om dagen om det var noen som ønsket å se barselgavene vi har fått, og tenkte derfor å vise dere dette i dag. Jeg fikk ikke med alt, ettersom noe av klærne var i vaskemaskinen, men jaja!

♥ Sengetøy ♥ Suttekluter

♥ Jersey laken ♥ Sengesett ♥ Sophie the giraffe ♥

♥ Genser ♥ Pysj 


♥ Bukse ♥ Body ♥ Body ♥
♥ Jakke ♥ Sokker i kashmir ♥ Lue ♥ Snekkerbukse ♥

♥ Dress ♥ Body i merinoull

♥ Kosedyr til å henge på veggen ♥ Sokker/tøfler og lue fra Converse ♥ 

Så, er det noen som vet om en flink fotograf i larviksområdet? Skrik ut! Nå skal vi ut på tur med Leo, så snakkes vi senere i dag ♥

16 kommentarer
    1. Åå så masse fint! Synes det er veldig gøy å lese bloggen din, og er veldig glad for at alt har gått så fint med dere <3 Gleder meg til det er min tur i juni 😀 Stå på videre!

    2. Så fine gaver! Hege Mathisen er å anbefale, utrolig dyktig fotograf. Men.. Siste fridag? Det er fri i morgen også, skolen starter ikke før tirsdag 7! Ha en fin dag videre 🙂

    3. Mats Grimsæth er superflink og faktisk blitt veldig kjent iløpet av dette året som har gått siden han har tatt veldig mye bra bilder av kjendiser og i forsvaret! Han kommer og bor i Larvik så skader ikke å sende en melding iallfall 🙂 🙂
      Kos deg videre med den lille!

    4. Hei! Jeg lurte på om du kunne skrevet et utfyllende innlegg eller kommentar om hvordan du gjør det når du pumper deg og mater med flaske? Har selv en datter på to mnd som jeg fullammer, men har lyst til å ha muligheten til å pumpe meg og mate med flaske. Koker du pumpe- og flaskedelene for hver gang, hvor mye greier du å pumpe av gangen? Har selv prøvd å pumpe meg en gang men fikk bare ut 100ml. Og hvor mye spiser han av gangen? Hvor store porsjoner fryser du ned? Og hva bruker du å fryse melken i? Har hørt at isbitposer er bra, men det høres så vanskelig ut å få til… Og hvordan varmer du opp melken? Tiner du opp alt for en dag og så varmer opp porsjoner, eller tiner du bare opp porsjoner? Har mange spørsmål angående dette, og mye sier seg selv, men jeg har opplevd at mye av det som sier seg selv ikke gjør det allikevel… Håper du kan skrive hele prosedyren slik at jeg (og andre som måtte trenge det) får det inn med teskje slik at det blir gjort trygt 🙂 vil slenge med at jeg liker bloggen din og synes du er en sterk og modig jente og flink mor! Klem fra Karianne

    5. Utrolig mye fint☺️
      Er 15, blir 16 juli 2016
      Venter barn i ca november så det er helt nytt for meg😳
      Lurte på om du har eg tips hvordan jeg kan fortelle det til mamma og andre i familien?

    6. Bestvenninna mi er utdannet fotograf og er kjempe flink! Hu har tatt noen babybilder og jeg synes personlig at de er perfekte selvom hu er såpass ung ☺️ Søk opp ”Fotograf Charlotte Marie Hansen” på fb, så får du sett bildene hennes 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg