UKENS LESERSPØRSMÅL #2

Kan du spre/linke til bloggen min?

– Jeg kan dessverre ikke linke og spre bloggen til alle som spør, da hadde det vært lite annet her inne! Håper dette er forståelig.

Kan jeg lage fanpage til deg på instagram?

– Om dere vil det så er jo det bare koselig, så ja, det kan du!

Kan du noen ganger sette opp håret ditt?

– Haha, vil helst slippe! Trives definitivt best med håret mitt nede. Men tja, kanskje etter hvert!

Kan du dele fødselshistorien?

– Det har jeg allerede gjort, og den kan dere finne HER

Hvor har dere kjøpt sleepyheaden hen?

– Regner med du tenker på babynestet? Det fikk jeg for en stund siden av en bedrift som heter Mynte, og du kan finne dem HER. Jeg lagde også et eget innlegg om tingene jeg fikk der fra, som du kan lese HER.

Kan du skrive et innlegg om hva du synes om vaksinemotstandere? I og med at du skal vaksinere Leo?

– Tja, kanskje det! Jeg tror det er veldig viktig at man følger vaksinasjonsprogrammet som er anbefalt, og som er testet ut i mange, mange år.

Hvor langt var du på vei første gangen du kjente Leo sparke?

– Jeg var 16 uker og 4 dager, så var rimelig tidlig. Men det var veldig svakt i starten, og jeg tror ikke det er vanlig at førstegangsgravide kjenner det så tidlig

Kan du be Fredrik skrive et gjesteinnlegg om hvordan det er å være pappa i ung alder?

– Jeg har spurt, men har hittil kun fått et nei! Skal mase litt for dere, men kan ikke love noe.

Hvorfor bruker ikke Leo smokk til vanlig?

– Fordi vi ikke ønsker at han skal det, rett og slett! Tenker også at så lenge han ikke har et sinnsykt sugebehov (noe han ikke har) så er det en mindre bekymring i forhold til at han en dag må slutte med det. 

Håper dere fikk svar på det dere lurte på, hvis ikke kan dere gjerne kommentere! Nå har Leo sovnet igjen, Fredrik er på kino med kompisene sine, og jeg slapper av og nyter varmen. Tulla. Jeg kreperer i varmen og tar en iskald dusj med jevne mellomrom, jeg holder seriøst ikke ut. Hvor er jeg? Syden? Å flytte inn i toppetasjen uten å ha balkong var visst ikke den beste idèen. Jaja, jeg lærer vel til neste gang, for da skal vi ha balkong. 

Har forresten innsett at nettshopping er guds gave for nybakte mødre, jeg kan kjøpe inn klær som passer meg etter graviditeten, og jeg trenger ikke dra med meg Leo ut på et gigantisk kjøpesenter. Trenger ikke forlate sofaen en gang! Nå skal jeg endelig få ryddet litt her, vi snakkes ♥

12 kommentarer
    1. Angående smokken, kan jeg som pedagog helt klart anbefale folk å lære barnet sitt å bruke smokk, av den simple grunn at barnet vil føle trygghet og trøst i smokken i utrykke situationer. Smokken gir andre enn foreldrene en sjanse til å gi trygghet til et usikkert barn. Kampen man skal ta med barnet når det skal stoppe med smokk, er så liten i forhold til de kampene man kommer til å ha når barnet ikke blir trygge hos andre enn foreldrene. Smokk til ettertanke 😉
      Et alternativ til de barn som ikke VIL ha smokk, kan sutteklut eller et skjerf fra mor eller far være et godt alternativ

    2. Hei. Jeg ville bare si at du har motivert meg å lille beibien til å starte en blogg, så lurte på om du hadde noen blogg tips?? <3
      Ungmamma98, blir mamma i august

    3. Hei!
      Ammer du leo? Så tidligere at du pumpet deg og ga på flaske. Pumper melk til sønnen min på 6 mnd selv. Har gjort det siden dag 1.

    4. Har sett flere ganger at du har skrevet at Fredrik har vaert paa kino sammen med kompisene sine.DU har ogsaa rett til aa ha et sosialt liv. Ikke isoler deg for mye for det kan en dag gaa utover Leo. Du trenger ogsaa litt tid for deg selv hvor du kan pleie egne interesser eller gaa ut me venninner.Pass godt paa at du ikke blir utbrent. Ellers önsker jeg deg all lykke og gratulerer deg for at du valgte aa beholde barnet istedetfor aa ta abort.

    5. Heisann så at du ikke brukte smokk, du har rett i det at det er vanskelig å venne de av med smokk. Men smokk hidrer faktisk krybbedød.de sier hvertfall det. Eg har selv 2 barn en jente på 2år og en gutt på 5mnd begge bruker smokk eller tutt så vi kaller de hehe. Men alle har sine valg og eg håper du nyter baby tiden, den går virkelig fort! Er 20 år og gift så var litt tidlig ute vi og, hehe!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg