NYTT I LEO’S GARDEROBE

Hei dere!

I dag har Leo og jeg kun slappet av, det ble en veldig rolig og grei natt, men jeg har likevel ikke sovet så mye. Legger merke til at de power-napene jeg alltid skal ta på ettermiddagen/tidlig kvelden sjeldent blir noe av.. Jeg husker helt ærlig ikke når jeg våknet, jeg husker bare at Leo lå og stirret meg i senk, helt rolig da vel og merke. Er så koselig å våkne sånn ♥

Uansett, jeg har nylig kommet hjem fra byen hvor jeg var en liten tur mens Fredrik var hjemme med Leo og koste seg. Jeg måtte ha noen småting til meg selv, men dro i hovedsak fordi Leo har vokst fra så mange bodyer i 56 at jeg måtte kjøpe noen nye i størrelse 62.

Ble ikke så mange siden jeg hadde smålig dårlig tid, og skulle gjerne fått tid til å lage middag også, som forøvrig blir en grandiosa i dag, HURRA for lettvinte løsninger noen dager! Her i huset er det veldig lite tid til å lage luksusmiddag fra bunnen av om dagen, for å si det sånn. To av dem er forresten fra Haust & Claire, og de andre er fra Kappahl.

Jeg hadde helt glemt dåpen, så tenkte å forberede såvidt i kveld med Fredrik! Vi tenkte å ha den i Juni, og har egentlig en god del som må gjøres. Må også bestille nyfødtfotografering (Som muligens blir bare fotografering, haha) til Leo! Og rydde i klærne mine, som Fredrik mener jeg burde gjort for lenge, lenge siden. Bestilte den svære pakken fra Nelly i går, og burde vel strengt tatt ha kvittet meg med hvert fall en tredjedel av det tonnet av et klær jeg har som jeg ikke en gang bruker. Hadde det ikke bare vært for at jeg hater å kaste eller kvitte meg med klær.. Kommer til å ende opp på ekstreme samlere på TLC.

Nå lovde jeg Fredrik å prøve å få middagen ferdig før klokken halv 2 om natten, så da må jeg nok starte snart! Ønsker alle en flott dag, vi snakkes om ikke så lenge ♥

8 kommentarer
    1. Ja! Er veldig glad for at de valgte å lage klær i litt større størrelser nå enn det de hadde før. Fordi da kan man fortsette å kjøpe Newbie serien selvom de blir litt større også 🙂

    2. maritasta: Ja, er jo så fint vær her om dagen også! Butikken hvor de selger det merket heter “miniklær” og ligger i sentrum nær coop extra! De har kjempemasse fint til jenter der også! 🙂

    3. Må bare få si at du er en utrolig inspirerende person, jeg er nylig blitt mamma selv til en nydelig prinsesse på 5 dager (jeg er 19 år), og alt det du får til i hverdagen overrasker meg virkelig! Det eneste jeg har tid til er å amme amme amme. Såå all respekt til deg, virkelig 🙂 synes du det er blitt litt “enklere” nå som Leo er et par uker? Han er så nydelig, du har all grunn til å være stolt.
      Hilsen fast leser <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg