VERDENS FINESTE LILLE GUTT

Hei dere, og god kveld ♥

I dag har vi hatt fullt opp! Jeg fikk faktisk sove en del i dag (og med det mener jeg lenger enn til klokken 0600), og Fredrik kom hjem i 12-tiden fra skolen. Det er så ufattelig deilig de dagene han slutter litt tidligere! Vi slappet av og koste oss med Leo frem til vi i 4 tiden tok en trilletur bort til pizzabakeren for å spise litt, det gikk knirkefritt i sånn ca 20 minutter før den lille sjefen vår bestemte seg for at han var litt lei og ville hjem.

Når vi omsider kom oss hjem fikk vi ryddet, matet og stelt ham før vi ordnet oss og pakket til vi skulle dra til faren til Fredrik på middag. Så nå har vi vært her noen timer og slappet av samt kost oss med litt taco! Nå har Leo akkurat fått mat, og han har ikke akkurat sovet så all verdens mye i dag heller, så jeg regner med at han sovner om ikke så lenge.

Ellers har vi bare tittet på den lille gutten vår med store øyne her alle sammen. Han er virkelig så ufattelig fin, – og det sier jeg ikke bare fordi jeg er mammaen hans! Det frister mange ganger å bare poste “ordentlige” bilder av ham her inne for å stolt vise ham frem til dere, men så kommer fornuften snikende inn på meg så jeg får begrenset meg litt. Det har tikket inn en del meldinger som har gått på om jeg ville synes det var rart om noen av dere kom bort til meg på gaten for å se ham, og det må dere gjerne gjøre! Er bare kjempe hyggelig om dere vil det.

Kjæresten til faren til Fredrik og Leo ♥

Nå skal vi se film og slappe av videre! Ønsker alle en herlig fredagskveld.

Følg mammasom16 på facebook HER. Husk å følge meg på instagram også, hvor jeg heter mammasom16 og jessicaener!

9 kommentarer
    1. Tror du har skrevet litt feil “nå har Leo akkurat fått mat av faren til Fredriks kjæreste”. Det blir altså din pappa ☺️ skjønner hva du mente å si, men skulle bare gjøre deg oppmerksom på at det hadde blidd en liten feil 🙂

    2. Men nå står det at det er faren til Fredrik, som egentlig er faren til Leo: “faren til Fredrik og Leo”… Du må nok endre setningen igjen, hvis det ikke stemmer. 🙂 F.eks. “som holder Leo” ordner det 🙂

    3. Selv om det hadde vært gøy å se Leo på “ordentlig” bilder, så fortjener du enorm respekt for du tilogmed som blogger ikke eksponerer barnet ditt på bloggen. Som feks mamma til michelle som bruker michelle som reklameplakat for produktene hun får sponset. Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg