LEO ER 5 UKER GAMMEL

5 uker siden vi sto opp halvtrøtte og satte oss i bilen på vei til sykehuset for å møte ham. 5 uker siden jeg var så spent at jeg nesten ble kvalm, og 5 uker siden vi fikk se den lille gutten vår for aller første gang, etter 9 lange måneder.

Det kan tenkes at jeg har nevnt det ved et par tidligere anledninger, men tiden har gått fort. Jeg har jo blitt fortalt x antall ganger hvor fort tiden kommer til å gå med en nyfødt i hus, men det er først nå jeg faktisk forstår hva de mente. Leo har utviklet seg veldig på disse 5 ukene, nå smiler han til meg masse når jeg snakker til ham, han er blitt kjempe sterk i nakken, og følger spent med på hva både Fredrik og jeg holder på med når han ligger i babynestet sitt i sofaen. 

Uansett, Leo og jeg har kost oss masse i dag! Han har vært en liten engel i dag (og natt) også, så det ble mye søvn både på han og meg. Vi sto opp i 11 tiden, Leo fikk mat, ble stelt, og vi hadde vår lille morgenrutine før vi satte oss i sofaen for å kose oss med reprise av God Morgen Norge. Han sovnet overraskende raskt igjen, og jeg fikk stelt litt her hjemme også. Tiden gikk faktisk så fort frem til Fredrik kom hjem at jeg ikke rakk noen trilletur alene i dag heller. I morgen skal jeg! Frem til da får jeg kanskje overtalt Fredrik med på en liten en senere i dag også.

 Så ja, nå skal jeg straks bort på butikken for å kjøpe inn til en kake, for nå har jeg endelig en unnskyldning til å spise kake igjen. Haha! Vi snakkes senere i dag  ♥

11 kommentarer
    1. Skulle så inderlig ønske at du enten kunne klippe deg eller sette opp håret. Ser ut som en små psykisk nonne…

    2. Anonym: Anonym: Skulle så inderlig ønske du fant deg en annen hobby enn å kommentere masse tull på bloggen min også. Er det ikke trist å ha et liv hvor du må gjemme deg bak anonym for å tørre å skrive hva du mener?

      Hva er forresten en “små psykisk nonne”? Synes håret mitt er kjempefint nå, så settes opp eller klippes skal det hvert fall ikke 🙂

    3. Synes helt ærlig at håret ditt er kjempefint akkurat som det er. Kan ikke folk bare forstå at ikke alle jenter liker å gå med håret satt opp?

    4. Wihu, det betyr at 90% av Norges jenter ser ut som “små psykiske nonner” faktisk! Morsomste jeg har lest i dag:) håret hennes ser da helt normalt og fint ut, herre min skaper..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg