UKENS LESERSPØRSMÅL #4

Hvor har du kjøpt den røde toppen du har på bildet? (bildet under)

– Det er en morgenkåpe, og den er kjøpt på HM! Er såå glad i den.

Kunne du hjulpet meg med hva jeg kan gjøre bedre på min blogg for å få flere lesere?

– Dette spørsmålet dukker opp i kommentarfeltet med jevne mellomrom, så tenkte å svare på det! Bruk bilder av god kvalitet, ikke bruk bilder om igjen i flere innlegg etter hverandre, rettskrivning (!) og det å markedsføre bloggen sin. Bruk facebook, instagram, og andre sosiale medier for alt det er verdt! Lykke til med bloggen.

Får du og Fredrik mye tid til å gjøre ting sammen? Hva pleier dere vanligvis å gjøre når dere har tid for dere selv?

– Tja, vi er jo sammen hele dagen (vanligvis) sånn sett bort i fra når han ikke er på skolen. Vi har jo mye mindre tid sammen alene nå enn det vi hadde før, men det gjør egentlig ingen verdens ting. Vi har ikke vært så mye alene uten Leo sammen enda, men når han sover pleier vi å se film, serier, eller bare slappe av sammen.

Et lite familiebilde av dårlig kvalitet! Er fortsatt på sykehuset vet dere.

Kan bloggen din komme på bloglovin?

– Aner ikke hva det er, men det kan jeg selvsagt få til!

Jeg tenker på å kjøpe en slik vugge til min sønn som kommer i August? Hvor er den fra og hvordan er den? (Bildet under)

– Den er kjempe nyttig! Det er til og med hjul på den så man kan trille den med seg overalt i huset. Den heter Monica troll vugge og er kjøpt på Barnas hus.

Vuggen uten sengekant.

Hvor er toppen fra? (bildet under)

-Nelly! Så behagelig og fin.

Hvor er buksen fra? (samme bildet)

– Nastygal.com

Tok det mange uker før du fikk kroppen din tilbake etter fødsel? Kan du legge ut bilde av hvordan magen din ser ut nå, og er den som før?

– Er “bare” 6 uker siden fødsel, og ble opplyst her om dagen gjennom bloggen at det vanlige var 6 måneder før man fikk kroppen sin så og si tilbake, stemmer det? Men dette er jo selvsagt individuelt, noen går rett tilbake i sine gamle klær dagene etter fødsel, andre går det litt tregere med. Jeg la jo også på meg 25 kg i graviditeten, men 15 av de er borte allerede. Magen min ser bedre ut for hver dag som går, så kommer nok bilder nå mot sommeren! Er faktisk skikkelig positivt overrasket, for jeg har som tidligere nevnt fått hofter, og jeg synes det er så utrolig fint! 

Er du 100% norsk?

– Jepp! Pappa er fra toten og mamma er født i oslo, er med andre ord veldig norsk.

Hei til dere ♥

I dag har vi fått svar på prøver, og alle ser faktisk helt fine ut. Ord kan ikke beskrive hvor takknemlig jeg er for at alt er bra med Leo! Ja, og meg da. Men viktigst er Leo. Ettersom ting ser så bra ut får vi reise hjem i dag, og det gleder jeg meg til.

Tusen takk for alle god-bedring-hilsner og koselige tilbakemeldinger jeg har fått i det siste! Dere er så gode. Fredrik maser forresten hver eneste dag om videoblogg, så jeg vet ikke helt jeg? Er det mange av dere som ønsker det? Vi snakkes senere i dag ♥

11 kommentarer

Siste innlegg