DETTE HADDE JEG ALDRI TRODD

Hei alle sammen, og riktig god fredag!!

Jeg kom for en liten stund siden hjem fra frisøren, og ja, wow…. Jeg hadde som jeg skrev i går ganske store forventninger, men klarte etter hvert å snu tankegangen min ganske brått etter ha kommet inn dørene der. Dere skulle sett ansiktetene deres! Sist gang jeg gjorde dette og måtte til frisøren helbleiket hun håret mitt for å få det enda blondere, men det ville de ikke gjøre denne gangen. Da hadde jeg ikke sittet igjen med hår igjen på hodet, sa de. Jeg lurte et øyeblikk på hvordan i alle dager de skulle få håret mitt fint igjen om de ikke skulle helbleke det, men det gikk jammen meg veldig bra!

Nå er det typ askeblondt! Det er en del kaldt i det, og det var det jeg ville også. Men som dere ser er det jo ikke helt ferdig! Nå ble det veldig rart på bildet i forhold til hvordan det er i virkeligheten, men har planer om å la håret få hvile litt før jeg etter hvert skal stripe det. Vil ha det helt kaldt og sølv-aktig. Inntil da må jeg vaske det en del med sølvsjampo og kure det. Er veldig fornøyd hittil, og helt ærlig trodde jeg ikke at jeg skulle bli det når jeg fikk høre at de ikke ønsket å helbleke det.

Som dere kanskje ser ville ikke kameraet spille på lag med meg i dag, og med en gang jeg skulle ta et nytt bilde som det faktisk var god, ordentlig kvalitet på så var det tomt for strøm. Skjønner dere, eller? Typisk.

Men nå er jeg spent, hva synes dere foreløpig? Bør jeg holde meg til min naturlige hårfarge eller det innafor å ha litt lysere? Nå skal jeg løpe ned på togstasjonen for å møte bestevenninnen min, som skal være hos oss noen dager! VI snakkes selvsagt senere i dag ♥

24 kommentarer
    1. personlig synes jeg du kledde mørkt en hel del bedre, det passet mye bedre til ansiktet ditt 🙂 Lyst får deg til å se veldig mye yngre ut, og det er mye av grunnen til at mørkt kler deg bedre 🙂 samtidig ser jeg at håret ditt er veldig flekkete.

    2. Synes du kledde dette veldig bra, regner med det blir enda bedre når du får stripet det, samt vasker det med sølvsjampo 🙂

    3. Men sølvshampoen må du ikke bruke ofte!!kanskje bare en gang i mnd.ellers vil du få grønn/grå/blå partier i håret,og det ser virkelig ikke bra ut:(

    4. Jeg ville ambefalle deg og kjøpe Joico Colour Endure Violet Shampoo. Den nøytraliserer gule toner.
      Jeg har brukt den litt for mye og har nesten grått hår nå xD men nå skal jeg ha det da. Men ble anbefalt og bruke den i stede for og bleike det pga som du sier, det ødelegger håret ekstremt mye. Så ville abselutt ambefalel det.

    5. Håret ditt ser ut til å ha to forskjellige farger? Synes du burde ha sånn gråttblondt eller mørkebrunt:)

    6. Ingrid: Hei! Ja, det er ikke ferdig enda 🙂 Kunne ikke helbleke det når jeg dro til frisøren, for da ville det falt av 🙂 Skal fortsette å stripe det til det blir bra!

    7. Du ser nydelig ut når du smiler med tenner, helt seriøst 🙂 og det er ikke noe jeg bare sier, jeg mener det!

    8. Den frisøren som helbleker hår, må du slutte å gå til med en gang. Du ødelegger hår og hodebunn. Trodde ikke profesjonelle frisører gjorde dette lenger??

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg