MITT STØRSTE PROBLEM

“FREDRIIIIK”

“JA?! VI MÅ GÅ NÅ JESSICA”

“MEN JEG HAR INGENTING Å HA PÅ MEG!!!”

“SER DET…!!”

Klær, klær, klær, klær. Nå har jeg fått nok!! Dette er mitt største hverdagsproblem, jeg finner aldri noe å ha på meg, – til tross for at jeg har tidenes største garderobe. Jeg må minne meg selv på hvor heldig jeg er som har dette som største “problem”, haha! Noen som kjenner seg igjen eller? Håper det…

I dag fikk jeg endelig et bilde hvor han smiler litt! Tok tidenes fineste bilde av at ham smilte også, men bildet ble ellers så mørkt og kornete at jeg kom frem til at det ikke var blogg-materiale. Dette får duge! Skjønningen ♥

Uansett, i dag etter at jeg omsider fant noe å ha på meg (og det tok tid!) fant vi ut at vi skulle ut en tur, så vi er egentlig på vei ut dørene her nå om noen få minutter! I dag er det litt bedre vær enn i går, så det blir deilig å komme seg ut litt uten å bli dusjet ned i regnet. Vi vet ikke helt hva eller hvor vi skal, men det finner vi nok ut av!

Kvelden i går ble brukt til litt filmkos med Fredrik, Sigrid la seg litt tidlig så derfor ble Fredrik og jeg sittende oppe en stund etter at både Leo og hun hadde sovnet.Godt med litt alenetid! I dag sto jeg opp rimelig sent, og Leo, Fredrik og Sigrid hadde allerede vært oppe en stund når jeg kom subbende inn i stuen med håret til alle kanter. Siden da har vi spist litt frokost og slappet av, og Fredrik har nå dratt avgårde for å spille fotball med kompisene sine. Ønsker dere en kjempefin fridag! Nyt den.

PS: Mange har spurt etter bilder av kroppen min etter fødsel, og i dag har jeg postet bilde av hvordan magen min ser ut nå, 2 måneder etter fødsel på min instagramkonto! Se bildet ved å følge Jessicaener på instagram ♥

5 kommentarer
    1. Skjønner veldig godt hva du mener!
      Tror nok nesten alle jenter i norge har det problemet…
      Gikk gjennom alle klærene mine + poser i kjelleren å sorterte det som passa for barn under 13 år å ga til veldedighet & resten solgte jeg på en kjøp&salg side her jeg bor for å tjene litt på gode klær, som halvparten var u-brukt å enda var nytt å bare hadde hengt i skapet!
      Føltes godt å kvitte meg med det, men har enda altfor mye igjen så må nok ta en ny rengjøring… Allerede gitt en hel svart søppel sekk med klær til veldedighet så

    2. JESSICA, KAN DU LAGE SNAPCHAT SÅ VI KAN FØLE STORYENE DINE??? ELSKSR DEG OG DEN LILLE FAMILIEN DIN + BLOGGEN ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg