FARVEL ER ALLTID TUNGT…

(Her ser dere forresten håret mitt litt bedre! Uredigert og det hele. Fargen bedrer seg for hver dag nå!)

Hei alle sammen og riktig god kveld!

GUD. Nå føler jeg egentlig bare for å legge meg ned å gråte. Ikke fordi jeg har det vondt eller at det har skjedd noe, men fordi jeg er så ufattelig sliten. Konklusjon; 4 timer søvn om natten er ikke nok. Ja, og jeg kan ikke bruke natten på å rydde leiligheten, jeg må rett og slett sove. Jeg vil nemlig prestere best på alle områder, blogg, familie, venner, og selvsagt Leo, jeg vil gi mitt beste til alt men jeg innser at det blir fryktelig vanskelig, og det gjør meg bare utmattet. Jeg pleide å bli sint på meg selv når jeg for eksempel ikke fikk tid til å poste det første blogginnlegget mitt for dagen før klokken 4, eller når jeg måtte avlyse avtaler med venninner fordi jeg var så ferdig i kroppen, og hadde alt for mye annet å gjøre. Men jeg er menneskelig jeg også. Og jeg må bare prøve å fortelle meg selv at jeg mest sannsynlig ender opp med å bli utbrent om jeg ikke tar det litt med ro noen dager, istedenfor å fokusere på å få gjort mest mulig.

Dagen har vært travel! Møtet gikk supert, jeg gleder meg sånn til å kunne fortelle dere hva det handlet om. Pappa (som forresten var blogg-fotografen min i dag) mamma, sigrid, leo, og jeg spiste ute. Vel, når vi først fant en restaurant som tillot barnevogner da. Vi skulle egentlig på villa paradiso for å spise deilig pizza, men de nektet oss å ta med vognen inn (noe som for så vidt er forståelig) så vi spurte om vi kunne ta med bare bag-delen inn, og det gikk visst greit. Deretter la vi bare sammen understellet så det ble helt flatt, og satte det inn til veggen ved inngangen der, så det ikke var i veien overhode. Da klikket det nesten for servitøren der, så vi valgte å gå et annet sted. Vi var sikkert innom 4-5 restauranter før vi fant en som faktisk tillot barnevogn, de andre var riktig nok veldig mye hyggeligere enn han på villa paradiso! Skjerpings altså.

Uansett, så dro min kjære bestevenninne tilbake til Gjøvik! Savner henne allerede, det er så tomt her. Heldigvis sees vi allerede på torsdag ♥ Nå skal jeg faktisk unne meg selv litt velfortjent avslapning! Håper alle har kost seg masse i dag. Vi snakkes senere! Forresten; Heter Jessicae på snapchat, men forstår egentlig ikke så mye av det enda! Lover å lære meg det snart. Legger dere meg til?

15 kommentarer
    1. Du kan sikkert kjøpe sånne kroker på vanlig babyutstyr butikker, som babyshop osv. Eller kan du bestille på lilleprinsen.no Anbefaler krokene fra Tinkafu:)

    2. Vet de selger på barnas hus, til 100 kroner, men regner med man får det i butikker man får kjøpt vogner 🙂

    3. Hvorfor i all verden fikk du ikke ta med barnevognen inn?:o aldri være noe problem her jeg bor, så ble bare nysgjerrig?

    4. Grunnen til at hun ikke fikk ta med barnevognen inn er rett og slett fordi det er enkelt brann-regler man er pålagt å følge. Det skal være klar vei og hvis alle gjestene hadde med seg barnevogn ville det blitt umulig å komme seg frem. Derfor holder restauranter ofte en policy (alle eller ingen) som resulterer i at ingen får lov.

    5. Høres ut som at du med god samvittighet kan legge deg ned å slappe av og få litt søvn. Kjenner meg veldig godt igjen i det der. Du er også veldig flink med Leo, han er virkelig heldig med mammaen sin, også så fin som han er, smelter!

    6. Heihei, jeg har lest masse om deg og Leo, og jeg rett og slett ELSKER og lese dette, jeg blir 17 i år, og har selvfølgelig så utrolig gjerne lyst på unge selv! De er jo så utrolig gode og bare tanken på At det er du selv som har en datter/sønn. Men ihvertfall, jeg liker deg og hvordan du har klart det!:) og jeg hadde likt det så veldig gjerne om vi kunne snakket sammen en dag, på face eller hvor som helst!^^ for jeg har ikke så veldig mye erfaring om akkurat det her, men vil gjerne vite masse, man veit aldri når den dag kommer! For jeg og kjæresten min har vært sammen en stund og snakket om det her, og er enig begge to, men ikke enda. Blir kjempeglad om du svarer på denne meldingen, betyr mye!:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg