JEG ER DEN PERFEKTE MOR

Jeg gjør alltid alt riktig, og har ingen feil. Det er konstant ryddig hjemme hos oss, alt ligger helt perfekt på sin plass. Badet vårt er selvsagt aldri preget av noe skittentøy heller, vi har jo tross alt bare en baby på to måneder, så det er i hvert fall ikke vanlig! Klesskapet er plettfritt, det samme med soverommet vårt, og kjøkkenbenken har aldri antydning til rot eller skitne tallerkener. Ingen unntak.

Haha, nei! Selvsagt er det ikke slik. Jeg er kanskje den perfekte mor for Leo, men ikke i den forstand at det alltid er ryddig her, og at maten jeg lager alltid er økologisk og hjemmelaget.

Mange påpeker at det ser ut som det alltid er ryddig her hjemme på bildene. Og at alle bildene jeg tar er “perfekte”. At jeg er falsk, som ikke “tør” å vise at ting er rotete. Asså… Jeg legger gjerne ut bilder av rot. Men hvorfor vil enkelte se bilder av rot da? Og er det noe koselig? I grunn ikke. Men for all del!

Ja, faktisk kan jeg til tider se slik ut på bilder også. For øvrig velger jeg å ikke poste dem, men når vi allerede er i gang så hvorfor ikke.


Sånn ser det faktisk ut her også av og til. Vi er jo småbarnsforeldre vi også, selv om det kanskje ikke ser sånn ut på alle bildene! Og ja, når jeg tar bilder til bloggen er det noen ganger rotete utenfor bildene. Sånn er det.

Nå senere i kveld skal jeg ut med ei venninne, håper dere nyter fredagskvelden! ♥

6 kommentarer
    1. Jeg er helt enig! Har selv fått kommentarer på at det ofte er så ryddige omgivelser på bildene jeg legger ut, selv om faktisk er litt rotete av og til. Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk vil se rot på bildene, hahah. Ha en fin fredagskveld! <3

    2. Hvorfor gidder du legge ut bilde av rotet? Selv om folk “ønsker” å se det, så er det jo hverken pent eller koselig.
      Du bestemmer vel selv hva du legger ut? To ting vil du aldri finne på min blogg; bilder av rotet mitt. Fordi det er privat.
      Kritikk av andre. Fordi folk må få gjøre som de vil, det gjør jeg.

    3. jeg har heldigvis ingen barn selv og ikke har jeg planer om det i min nærmeste fremtid, men jeg får litt tanker om at det ikke hadde vært så gale med et lite nurk etter jeg leser bloggen din! Du er så ekte og så ærlig, jeg har ikke lagt merke til at du aldri legger ut bilder av rot og ikke har det plaget meg noe særlig heller.
      Men jeg ville bare si til deg, selv om jeg ikke kjenner deg, at du gjør en fantastisk jobb med Leo, han kunne ikke hatt en bedre mor eller far. Dere får det til å virke så enkelt men jeg kan tenke meg at det ikke alltid er det, haha, men jeg ville bare si at du ser ut til å være en veldig god mor med et stort hjerte og en økonomi som gjør det mulig for deg å ta vare på Leo, det er ikke alle som kunne klart det selv om de hadde vært 40 år.
      Stå på!!!
      Super fan av deg! 😊😎

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg