DET SKAL IKKE SÅ MYE TIL

Hei alle sammen, håper lørdagen deres har vært helt herlig hittil!

Mamma, jeg, og Leo kom for ikke så lenge hjem fra byen, hvor vi spiste litt lunsj med søsteren min, Julie, og gikk en runde på kjøpesenteret. Jeg fikk kjøpt meg litt klær og tørrsjampo (som jeg forresten anbefaler alle nybakte mødre å investere i, det er min livredder om jeg ikke rekker å dusje om morgenen!) og har nå ordnet meg litt ordentlig, for første gangen på en stund. Det skal virkelig ikke så mye til for å føle seg litt ekstra fresh!

Denne gangen gikk det veldig greit å ha med Leo på kjøpesenter, han koste seg i vognen under hele turen!

Synes dere forresten Leo begynner å ligne litt mer på meg nå? Jeg husker i starten hvor han nesten ikke lignet på meg overhode, og kun Fredrik! Nå synes jeg faktisk selv at jeg ser litt mer av meg selv i han, spesielt med tanke på øynene hans! De har han fått fra meg ♥

Julie og Leo! Julie jobber forresten på neglebaren på CC Gjøvik, og hun er utrolig flink med negler! – Og det sier jeg ikke bare fordi hun er søsteren min, altså.

Fineste Michell og Leo ♥

Nå har jeg besøk av et par venninner, og vi koser oss med Leo og han har nesten akkurat fått litt mat. Lurer fælt på hvor mye han veier nå! Sist gang jeg var på helsestasjonen veide han så og si 6 kg, så det blir utrolig spennende å se neste gang jeg drar for å veie ham. Store gutten vår!

Ellers har vi bare tatt det helt fullstendig med ro i dag! Været er grusomt, og jeg tror det er godt for både Leo og meg at vi tar det lit mer med ro noen dager. Ønsker dere en flott kveld videre også, vi snakkes senere ♥

11 kommentarer
    1. Leo er virkelig en utrolig nydelig liten gutt! <3 Han ligner helt klart på moren sin. :-))
      Høres ut som dere har hatt en fin lørdag hittil og det er hyggelig å lese. Jeg og lille Emily har det veldig fint idag og tar det for det meste veldig med ro, vi skal igjennom en flytteprosess i helgen, men bortsett fra det skjer det ikke stort og det går helt fint. :-))
      Kos dere masse videre ikveld og i helgen! Mange varme klemmer til deg og Leo fra meg og Emily.

    2. Hei:) hvilken andre navn enn Leo hadde dere på navnelista? Og hva vil du at din neste gutt eller jente skal hete?

    3. Hei. Lurer på om Leo vil ligge i vogna når han er våken? Min lille trives ikke i vogna når ho e våken. Og så ett spørsmål til; har du begynt å gi flaske til Leo? Slutta å amme? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg