DET ER OVER

ENDELIG.

Jeg har ventet så ufattelig lenge på akkurat denne dagen. 

I dag har jeg gått med shorts. Jeg gikk riktig nok med strømpebukse under når vi var ute på butikken i stad, men det var fordi jeg er hvitere enn snøen selv på beina mine. Jeg har gått nærmest i undertøy i leiligheten i hele dag, og lyden av klessklipping dominerer utendørs, og til og med her inne i leiligheten Det er endelig sommer!

Den grusomme, lange, kalde, triste, vinteren er faktisk over. Jeg kjenner at jeg er i en slags lykkerus, vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal forklare det med ord. Så får vi bare håpe at værgudene er med oss, og at både været og temperaturen fortsetter slik det er nå.

Her ser dere hvor trøtt jeg faktisk er!  Men sånn er det å være mamma.

 

I dag fikk jeg tvunget med meg Fredrik til byen (Dere skjønner, han blir aldri med!) og vi var innom butikken for å handle samt et lite kjøpesenter som er her i sentrum. Leo var selvsagt også med, og sov så og si hele turen.  Han er blitt litt bortskjemt på å bli båret rundt, og var derfor litt urolig av og til når vi ikke trillet. Eller, bortskjemt blir kanskje litt feil å si, spedbarn kan nemlig ikke bli bortskjemte. Etter min mening riktig nok!

Vi har ellers ikke vært ute i det fine været (Dessverre) og har derfor slappet av inne med god middag og kos. Leo får nå litt mat, og jeg skal straks avgårde for å kjøpe quest bars (aner dere hvor gode de er????) og deretter ut på en joggetur. Ja, dere leste riktig. Jeg er i så dårlig form at dere kan ikke fatte og begripe det en gang, noe må gjøres.

Resten av kvelden skal bli brukt på å rydde litt av leiligheten, pakke stellebagen til helsestasjonen i morgen tidlig, og selvsagt avslapning. Ønsker dere alle sammen en flott kveld ♥

10 kommentarer
    1. Du er skjønn, Jessica! Men smil litt mer på bilder, for du har et fantastisk fint smil 😀 Ønsker deg en fin kveld!

    2. Jeg liker å lese bloggen din, og synes den er bra, men jeg synes det går mye i det samme. Dette er kun konstruktiv kritikk bare så det er sagt!
      Jeg synes det blir veldig ensformig i lengden å lese om at dere har vært en tur i byen eller ute å spist, at Leo var rolig/urolig i vognen sin, og hvordan han sov i løpet av natten, eller at du er eller skal til Gjøvik. Det hadde vært fint å kunne lese om noe annet. Kanskje litt mer om ustyr og klær du har til Leo, hva du tenker om oppdragelse, hva du vil gjøre annerledes enn hvordan du ble oppdratt, synet ditt på festing og alkohol etter du ble mamma osv osv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg