DET ER HELT OVER

For en fantastisk men samtidig grusom dag!

Dagen er alltid fantastisk med Leo, og i dag var intet unntak. Når Fredrik gikk forbi meg med han på vei til badet i stad, samtidig som han oppgitt fortalte meg at “lillegutt hadde tisset seg gjennom igjen” så begynte Leo å le! Fredrik og jeg knakk sammen i latter vi også. For et herlig øyeblikk!

Grusom har den vært fordi livet mitt er helt over. Og da mener jeg helt over. Vi har allerede sett ferdig tredje sesong av Orange is the new black, og det er nøyaktig slik det føles. Hva skal jeg gjøre? Og ikke minst, hva skal jeg bruke kveldene på? Jeg tror alle som har vært hektet på en serie kan kjenne igjen disse følelsene. Så, er det noen som vet om en serie som er minst like bra som den? Lykke sendes dere som kommer med tips ♥

Ellers har dagen vært preget av ekstremt dårlig vær! Det blir nok tordenvær i kveld, og det er jeg ikke helt superhappy for. Men det går nok greit! Nå skal jeg nyte sitronvann, nettshoppe, og rydde! Håper alle har hatt en fin dag, og at været har vært bedre der dere er!

35 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt buksen din? <3
      Regner med st du har sett prisen break? Vis ikke MÅ du bare se den er så spennende at du sitter og biter negler til den : -)
      Nå vet jeg ikke hva du liker men breaking bad? Litt spesiell men spennende i lengden.
      Weeds er også spennende 🙂
      Frustrerte fruer har du helt sikkert sett og greys anatomy ? Uansett de er fine og se om igjen og det er alltid morro med drama 🙂

    2. maritasta: Hei fine Marita!

      Den har jeg kjøpt på bikbok! Tror dessverre ikke de selger den lenger siden jeg kjøpte den i fjor, men vet at de pleier å ha lignende bukser der. Har sett prison break og forguder den serien. Breaking bad prøvde jeg, men synes den ble for kjedelig. Weeds, frustrerte fruer og greys anatomy har jeg ikke sett! Tusen takk <3 Håper vi kan treffes snart! Klem

    3. Ååh, det er så herlig å følge med på bloggen din! Kjenner meg igjen på så mange punkt, og mammapermisjonen blir så mye lettere med å lese alle dine innlegg! Skjønner godt hvordan du har det! Å se serie på kveldene etter mini er lagt seg er gullverdt, og det er like trist hver gang en serie er ferdig! Selv har jeg og min samboer en liten gutt på 5 mnd, og vi bruker kveldene på å se seire sammen. Hittil har vi sett på ppl, suits og white collar. Suits og White Collar er virkelig til å anbefale! ☺️ God kveld til dere!

    4. hei! Så fine bilder:)
      Jeg begynte for 3 uker siden å se på the walking dead, og ble hektet med en gang. Nå, etter 3 uker så har jeg sett 4 sesonger og 11 episoder:)

    5. American Horror Story er noe jeg kunne bruke hele dagen på! Til slutt så hadde jeg dessverre sett alle sesongene, og vet selv ikke hva jeg skal bruke mine dager/kvelder på lengre…

    6. Du bare MÅ se Game Of Thrones!! Du kommer ikke til å angre, det er uten tvil den beste serien jeg noen gang har sett! Jeg trodde ikke jeg kom til å like det, men så feil tok jeg, og nå er det favorittserien min 🙂 orange is the new black og prison break kan ikke måle seg i det hele tatt med GOT, selv om jeg liker de seriene også 🙂 sånn serriøst, du må se den, det er så bra at det er vanskelige å beskrive det! Det er virkelig en serie som har ALT, og som er super spennende.
      Ha en fin dag videre 🙂

    7. Orphan Black på Netflix er veldig spennende! Jeg falt ikke helt for den i starten, fordi jeg synes den var litt sær, men nå digger jeg den, haha!

    8. Prison break er jo den beste serien i hele verde, men er 99% sikker på at du har sett den, men uansett takk for at du ga meg Orange is the new black den er så bra 😂 men andre serier jeg anbefaler er bates motel, stalker eller unforgettable eller body of proof😊

    9. Vil sterkt anbefale The walking dead! selv følger vi med på orange is the new black, og vi synes the walking dead er enda bedre. kjempespennende og uforutsigbart! Ellers vil jeg bare si at du skriver utrolig bra og virker moden og reflektert for alderen du er i. stå på! du har fått en ny fast leser her 🙂

    10. Johan Falck!! Super kul serie, du kommer ikke til å angre. Så at den ligger på netflix, og det kommer ny sesong nå snart også, er vel 3 sesonger fra før av!

    11. Du MÅ se pretty little liars! Når du kommer inn i den er det den beste serien i verden (minst!! haha) 😀

    12. Pretty little liars
      The OC
      One tree hill
      Life unexpected
      Modern family (favoritt)
      Frustrerte fruer
      The vampire diaries
      Game of Thrones
      🙂

    13. Hei. Har selv sett oitnb. Om du liker krim anbefaler jeg Bones og Criminal minds. Nå for tiden ser jeg The vampire diaries, veldig bra serie. Du har også Greys Anatomy, Gossip Girl, New Girl(veldig bra serie).
      Et spørsmål, har du en oppskrift på sitronvannet?:)

    14. Hei
      Vet ikke hvordan musikksmaken din er, men jeg kan på det varmeste anbefale serien Empire, hadde premiere på TV3 på onsdag, men jeg har nettopp sett ferdig første sesong på nett, og føler at livet mitt nå er over. Vi er i samme båt der altså! Hva skal man bruke kveldene på, når favorittserien ikke har flere episoder?
      Ellers har du jo som tidligere nevnt:
      Pretty Little Liars
      Chicago Fire
      Chicago P.D.
      Greys Anatomy
      One Tree Hill
      Make It Or Break It (en serien jeg plutselig kom borti, så alle episodene)
      Bones
      NCIS
      CSI
      Valgene er mange. Håper du finner en serie, og forteller oss leserne om den!
      Ha en super fredag!

    15. Jeg også elsket den serien, og har sett ferdig sesong 3 nå 🙁 Men jeg synes ” Orphan Black” er veldig bra, og må følge med på hver episode som kommer ut, i og med jeg har sett alt som ligger ute til nå ;D

    16. Jeg anbefaler å se på amerikansk netflix, der er det flere serier og sesonger😉 søk på nettet for å finne ut hvordan❤️ Ha en fin kveld☺️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg