NÅ HAR JEG BESTEMT MEG!

Eller.. Jeg tror i hvert fall at jeg har bestemt meg! Joda, jeg har nok det. Jeg kommer mest sannsynlig til å starte på skole til høsten, hvis det er mulighet for at jeg får tatt første året på deltid. Jeg har tenkt mye i det siste, og jeg er rimelig sikker på at det kommer til å bli det riktige å gjøre. Men, ting kan alltids snu. Det ser hvert fall ut som at dette er det riktige per nå! Heldigvis søkte jeg meg inn på skolen i vinter, i tilfelle jeg skulle komme til å ønske dette, og det kan dere tro jeg er glad for nå!

Noen bilder fra dagen! Det var så lyst ute at jeg myste på 80% av bildene, men det får bare gå!

Håper alle har hatt en fin start på fellesferien og ikke minst helgen! Det har hvert fall vi, og vi kom hjem fra en liten tur nede ved havna for en liten stund siden nå. Utrolig deilig vær ute, så det var veldig koselig.

Det er forresten helt vilt med babyer og gravide over alt! Som dere vet kjenner jeg at lysten på to barn kommer smygende inn på meg av og til, selv om vi ikke kommer til å skaffe oss en til på noen år, og det med at jeg ser gravide over alt hjelper ikke særlig. Jeg kjenner at jeg har kjempelyst til å gi Leo søsken, spesielt siden jeg selv vokste opp med 2 søsken. Fredrik derimot.. La oss si at hver gang jeg spør Leo om han vil ha en lillesøster, så kommer Fredrik bort og sier at han heller kan få en hund. Men det skal sies, blir jeg gravid igjen før vi egentlig har tenkt, så blir det en baby til.

Det skal hvert fall bli godt å starte på skolen igjen til høsten! Og jeg har ikke tenkt til å slutte med bloggingen heller, så det blir travelt, men det skal jeg fikse ♥

7 kommentarer
    1. Kan du ikke kose deg med det barnet du allerede har og ikke tenke på en til en med engang? Så klart er det koselig med flere barn , men bruk litt tid med han lille du har nå og ikke fokuser så mye på at du vil ha flere , for den tid kommer søta 🙂 synes du skal kose deg masse med sønnen din og kjæresten din 🙂 og husk dere er 2 om dette så selvom du er klar for en til er det ikke sikkert kjæresten din er klar for en til helt enda så tidelig etter den første 🙂 kos deg og nyt sommeren nå 🙂 klem Caroline

    2. Hva om nestemann blir en gutt? Vil dere prøve igjen da, eller er det absolutt stopp på to? 🙂 Leo er fantastisk nydelig. Du bør være stolt, Jessica <3 ikke alle 17-åringer klarer det du har fått til.

    3. Jeg fikk barn i februar og har gått på skole frem til nå. Hun har vært med meg og det har gått helt fint. Selvfølgelig er det slitsomt, men man klarer det man vil! Jeg syns du er så flink med Leo! Jeg er selv bare 19 og syns det er utrolig fint og lese bloggen din. Du har så mange gode innlegg 🙂

    4. Hvor skal Leo være? Han kan vel ikke begynne i barnehage så tidlig? Eller skal kjæresten din ha pappapermisjon?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg