FORBEREDELSER TIL DÅP

Hei alle sammen!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en aldri så liten bytur sammen med moren min, og hun er i skrivende stund på vei tilbake til Gjøvik. Jeg er ikke fullt så trist nå da, ettersom hun er tilbake om 8 dager! Da skal hun passe Leo mens vi flytter og ordner inn i den nye leiligheten, samt at hun og resten av familien skal bo i Larvik i juli. Det blir koselig!

Nå fikk jeg endelig ringt til kirkekontoret i dag, og hørt om dato til dåpen til Leo. Vi har ikke helt bestemt oss for dato enda, men vi tror det blir i tidlig august. Rimelig sent, men det hadde vært veldig sørgelig om vi valgte å gå for datoen i juli, og så ender det opp med at nesten ingen kan komme på grunn av fellesferien. Selv om det fortsatt er fellesferie i tidlig august tror vi at det er flere som ville ha hatt mulig til å komme da, så vi håper på det! Tanken var jo egentlig at dåpen skulle finne sted på bursdagen min, 7 juni.. Ja.. Eh… Sånn ble det altså ikke. Men det gjør ingenting! Tiden går så fort og vi får bare gjøre det beste ut av det.

I dag har jeg kjøpt inn invitasjoner til dåpen (skulle egentlig laget selv, men nå prioriterer jeg flyttingen og rydding i stede) og jeg ble superfornøyd med de. Det ble to forskjellige fordi de ikke hadde flere av den ene typen, så da måtte det bli med et par til som var litt annerledes. Men hva gjør vel det!

Men nå gjenstår en god del planlegging. Har dere noen tips til noen som er flinke med dåpskaker? Nettsider med pynt? Dere er alltid så flinke til å komme med tips!

Ellers kaller en del møbler jeg må få gitt bort/solgt her i leiligheten før vi flytter. Klesskapet trenger også å renskes opp i, for å si det sånn. Ønsker dere en kjempefin mandag videre! Vi snakkes senere i dag ♥

11 kommentarer
    1. Du burde høre med kakemannen på Facebook… Stig ååstuen. Han holder til i Oslo da men er kjempe flink oxo har de andre kake sider på Facebook hvor du kan etterlyse noen i nærområde som lager dåpskaker… Driver selv o forberedelser til dåp med yngstemann min på 2 mnd.

    2. Eurofoto.no har kubbelys og bordkort forresten som du kan ha bilde av ditt eget barn på… Itte så altfor dyrt å blir knallfint… Pynttilfest.no har å sånne pom poms som gjør seg veldig bra som bordpynt 🙂

    3. Villaperlesukker lager dåpskaker😊 Det var de som blant annet lagde dåpskakene for fotballfrue om jeg ikke husker helt feil. Lykke til med planleggingen😊❤️

    4. Ville tipse om selskapsmat.no, de holder til på østre halsen, gata ovenfor barneskolen der. Kjempe flink konditor der, samt generelt digg mat der! Lykke til med dåp!:)

    5. Kjøkkenmagi er et bra sted hvor du kan kjøpe kaker ogsånn! Det er einso heter Elin, og hun er kjempe flink!!💚

    6. Jeg jobber i ett bakeri 15 min fra Larvik, konditorene der lager fine dåpskaker. Ikke veldig dyrt heller.
      Vi bringer også kaken(e) for deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg