TO BABYER

Hei alle sammen!

I dag er jeg i Sandefjord på besøk hos ei venninne! Hun har ei datter som er 4 dager eldre enn Leo, så det er veldig morsomt!

Vi har vært en tur i sentrum, hvor jeg har vært for aller første gang, og vært en tur på kjøpesenter. Det ble riktig nok ikke noe på meg, ettersom jeg prøver å begrense shoppingen min om dagen. Lurer på hvor lenge det kommer til å vare..

Det er i hvert fall veldig koselig å se de to babyene sammen, Leo har jo egentlig ikke møtt og vært med noen babyer enda og spesielt ikke babyer som han er nesten like gammel som! Nå låner han vippestolen til Olivia, som er datteren til Marita, og underholder seg selv som bare det! Finingene


Nå skal snart de små sove, og vi skal kose oss med litt deilig middag! Senere skal jeg hjem til Fredrik og feire st. hans! Håper dere får en kjempefin feiring, så snakkes vi senere i dag!

13 kommentarer
    1. Hva er det for bilstol dere bruker til Leo nå? Ser veldig gammelt ut. Bruk det dere hadde først, det er et veldig bra sete og kommer å beskytte Leo veldih bra i tilfelle noe skjer.

    2. Hei.
      Dette er kanskje litt dumt å spørre om men ja.
      Jeg er ei jente på 16 år og lurte på om du kunne kontakte meg på facebook” Ailinn Skeibrok” .
      Trenger noen svar på ting osv.
      Hadde vært veldig fint om du gjorde det.
      Klem

    3. Altså gi dere å tro dere er bedrevitere. Regner med at dette var en kort biltur til og fra, og hun tar da ikke med sitt eget bilsete på toget for så å bli hentet en plass. Taxi er opplært til å feste bilsete. Kanskje på dette bildet, at de ikke var ferdige med festningen av setet? Dere kan altså ikke dømme alt utifra et bilde.

    4. Hjelper ikke om d er en aldri så kort biltur om babyen er feil sikret. NULL støtte rundt hodene til begge babyene, de hadde slengt rundt som filledukker om det så kun hadde skjedd et lite sammenstøt. Dette er ikke direkte kritikk, men råd fra en mor til en annen, vet du bryr deg om barnet ditt.

    5. Ragnhild: Der var hodestøtte i begge setene selv om de ikke synes på bildene 🙂 Er veldig enig i at det ene setet var gammelt, men det kunne jeg ikke noe for. Måtte jo komme meg fra stasjonen i Sandefjord, og som du sikkert vet bor ikke foreldrene mine i nærheten.

      Er selvsagt enig i at babyene skal være skikkelig ordentlig sikret i bil, og at setet var for gammelt. Var som sagt dessverre lite jeg fikk gjort, men kan selvfølgelig tipse taxisentralen om å skaffe nyere seter til babyer.

      Håper du har en fin kveld:-)

    6. Så koselig. Det er så morsomt når man treffer barn som er like gammel. Jeg anbefaler deg å møte folk på barsel gruppen om dere har i nærheten. Det er kjempe fint for deg og Leo <3

    7. takk for svar! skal ta over et hus på onsdag så har funnet ut at vi skal ha grå sofa.. men litt usikker om vi skal ha 3 og 2 seter osv. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg