DET FØLES SÅ BRA!

Hei alle dere! Håper lørdagen deres hittil har vært super.

Her er det småkaotisk i og med at det er 3 dager til vi flytter. Kjenner at jeg er så ekstremt gira nå!! Vi gleder oss helt vilt, er til og med sikker på at jeg hørte et “ja” når jeg spurte Leo om han gledet seg i stad 😉

Rommet til Leo skal vi ikke begynne på før i morgen, så jeg har gått løs på soverommet vårt nå i dag. Det meste ligger enda på soverommet vårt i sengen vår fordi jeg ikke har kommet så langt at jeg har båret det ut i stuen. Jeg har også rukket å bestilt nytt tv bord, og noen stoler. Vi har endelig fått kjøpt spisestue som står klar i den nye leiligheten, og nå mangler vi kun nattbord, dekor, og flere småmøbler. Samt vippestol til Leo og sete til tripp trapp stolen hans. Det blir bra!

Nå er det ca et år siden Fredrik og jeg flyttet sammen. Men han kunne ikke skifte adresse etc til den forrige leiligheten vi bodde i, så den sto kun på meg. Det har vært morsomt, men også utfordrende. Vi er to veldig ulike personer, derfor er det egentlig litt rart at vi passer så godt sammen. Jeg angrer ikke på at jeg flyttet ut som 16-åring, og jeg er fryktelig glad jeg gjorde det. 

Nå i dag har Leo vært veldig utfordrende. Fredrik dro ut en tur rundt 5 tiden, og Leo har siden da vært ganske umulig. Men nå ser det ut som han endelig sovner, og da skal jeg fortsette pakkingen. Håper alle får en fin kveld videre, vi snakkes senere!

10 kommentarer
    1. Gøy å flytte inni ny leilighet, men kjedeligt å rydde ut å vaske ned den gamle da hehe. Vi skal ha hjemme laget pizza i dag siden min mann har bursdag:) Lykke til med flyttingen:)

    2. Masse lykke til i ny leilighet, det blir spennende 🙂
      Btw, Leo svarte definitivt JA når du spurte ham om han gledet seg… Hehe…

    3. Anonym: Fikk ikke en eneste krone fra nav, og det har jeg heller aldri fått 🙂 Nei, det handlet om at huseieren ville ha 1000 kr ekstra hvis noen skulle flytte inn. Leiligheten kostet da 5500,- uten strøm, og var på 20 kvadratmeter. Nå skal det sies at selv om vi “bodde sammen” så var Fredrik en del hjemme også, for at vi ikke skulle lure noen på noen som helst måte. Men huseier visste at Fredrik var der ofte.

      Om han hadde byttet adresse og vi hadde sagt i fra om at flyttet inn på “ordentlig” ville det kostet oss over 7000,- kr i måneden. Det er en rimelig stiv pris for 20 kvadratmeter.

      Der fikk du et utfyllende svar, kjære medmenneske. Håper du har en fin kveld!

    4. Hvis pengene ikke kommer fra Nav og det ikke er Fredrik som forsørger dere, hvor kommer pengene fra da?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg