BARNEROMMET

Da er jeg i gang med innredning av barnerom igjen! Denne gangen vil jeg gjøre det en del annerledes, vil ha det litt mer minimalistisk. Må derfor til innkjøp av litt nytt, men skal også ta vare på en del. Det blir gøy!

Sånn ser Leo sitt rom ut per nå!

 

Dere husker kanskje hyllene fra den gamle stuen vår? Disse har jeg tenkt til å ha på veggen hans!

Nå ligger jo Sigrid der inne og sover, derfor er den rosa madrassen der! De meste av tingene har dere jo mest sannsynlig også allerede sett, tenker det blir like godt for dere å se litt nytt. Skrik ut om dere vet om noe som er skikkelig fint til barnerom, jeg er nemlig helt tom for ideer for øyeblikket!

Resten får dere selvsagt se når jeg har fått laget videoen samt fått inn flere møbler! I dag kom forresten spisestuen vår, og den var superlekker! Dere som følger meg på instagram HER har mest sannsynlig allerede sett den 😉

Lille vennen har vært i Tønsberg med tanten sin og bestemoren sin i dag, jeg er rimelig sikker på at de koste seg masse. Nå slipper han å være borte fra oss på en stund, ettersom vi har kommet veldig langt med å “rydde” inn fra flyttingen. For en herlig følelse!

Jeg lagde taco i dag til fredagskos, og det fikk meg til å tenke på hvor fryktelig lenge siden det er siden jeg spiste det sist gang. Kylling og grønnsaker blir fryktelig kjedelig i lengden merker jeg! 

Ønsker dere en super fredagskveld! Og god helg til dere alle sammen ♥

8 kommentarer
    1. hei! liker intriøret ditt å¨romet til Leo! det hadde vært super fint med et telt, heheh ( telt høres ltt rart ut) en hvis du søker på Google telt til barnerom) så er det både fint og morsomt får barna når de blir litt større!

    2. Hei anbefaler deg ikke jollyroom, men lekmer.no da du kan få mye av det samme der men til ei rimeligere penge. Sjekk alltid flere sider om de har samme tingen, men billigere å bestill der det er rimeligst. Jeg så foreksempel på en nattsele da jeg skulle ha det til eldste sønn min på jollyroom å der kosta den vel ca 600 tror jeg det var mens på flust kun 450 så da kjøpte jeg den jo såklart der:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg