EN KNUST DRØM

Jeg har alltid drømt om å ha det slik som det er i filmer. Mannen kommer hjem fra jobb, og jeg (som i dette tilfellet er kvinnen) har disket opp med stor 3 retters middag med tilhørende dessert. Det ser jo fryktelig enkelt ut på filmer, så hvorfor skulle ikke jeg klare det?

Jeg skjønner hvert fall at en 3 retters ville blitt fryktelig vanskelig med en liten gutt i hus, så jeg tenkte å prøve meg på dessert. Boller, for å være mer presis. Vel, la oss si at jeg kan legge den drømmen langt, langt vekk. Og da mener jeg langt.


Jeg fant ut at basilikumplanten min (også vist på bildet ovenfor) illustrerer rimelig godt mine kunnskaper på kjøkkenet. Visne, rett og slett. Heldigvis har likestillingen kommet så langt at Fredrik ikke vil bli ledd av om han plutselig står på kjøkkenet og lager middag, da!

Nok om det. I dag har vi vært ute på kjøpesenter med familien. Det vil si Leo, mamma og pappa, lillesøsteren min og meg. Jeg føler vi er ganske ofte ute på kjøpesenter? Haha, samme det. Fredrik har jeg sendt avgårde på lan, så han var ikke med i dag. Leo har faktisk vært utrolig rolig i dag, og det var godt for meg å se at han ikke var så plaget av tennene sine i dag. Jeg fikk helt sjokk når jeg så i munnen på ham i går, den første tannen han får er tydeligvis en foran nede! Ikke rart han har vært så urolig de siste ukene, stakkars.

Vi spiste i hvert fall litt på kjøpesenteret, og vi måtte også kikke litt rundt. Jeg har funnet såå masse som jeg skal kjøpe til Leo!

Jeg ser at det har gått hett for seg i kommentarfeltet (og på innboksen min, for så vidt) her om dagen, men jeg har ikke fått lest så mye og heller ikke svart noen fordi vi ikke har nett hjemme! Håper på forståelse. Dessuten så synes jeg det er litt skuffende å lese “nå gidder jeg ikke lese mer av bloggen din fordi du mener at…” og så videre. Vi er da såpass voksne at vi må kunne klare å takle at alle ikke mener det samme som en hver av oss?

Håper uansett at alle av dere har en suuper mandag så langt! Vi snakkes senere i dag ♥ 

8 kommentarer
    1. Hei, tips: sett basilikumplanten på en asjett og hell vannet på asjetten istedenfor ned i potten. Planten trives mye bedre. Og pass på og vann den ofte nok 🙂

    2. Jeg syntes at bloggen din er morsom og spennende! Drit i hva andre mener og heller fokuser på dem som gjelder, syntes egt det er litt forfriskende med noen som mener noe annet enn det jeg selv mener, pluss at det er jo alltids litt morsomt å se hva du har funnet på å skrive om neste gang jeg leser 🙂
      Hilsen en fast leser

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg